Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Pokoje i apartamenty sieci Grano Hotels przyjęły w ubiegłym roku dwa razy więcej gości

MT
Sol Marina
W minionym roku z oferowanych w ramach Grano Hotels pokoi hotelowych i apartamentów na wynajem skorzystało łącznie blisko 340 tys. osób. To blisko dwa razy więcej niż rok wcześniej.

Wszystkie obiekty sieci Grano Hotels znajdujące się nad polskim morzem gościły łącznie blisko 340 tys. osób, czyli niemal dwukrotnie więcej niż w poprzednim roku (w 2021 r. z oferty Grano Hotels skorzystało nieco ponad 180 tys. osób). Jednocześnie liczba wynajętych pokoi zwiększyła się o ponad 100 proc. z poziomu 73 tys. do 148 tys.

Pozytywny wpływ na zwiększenie liczby gości oraz wynajętych pokoi miało przede wszystkim powiększenie sieci. W minionym roku w jej skład włączony został Hotel Almond mieszczący się przy ulicy Toruńskiej w centrum Gdańska. Do użytkowania zostały również przekazane luksusowe apartamenty w ramach prestiżowego kompleksu Sol Marina zlokalizowanego nieopodal Wyspy Sobieszewskiej w Gdańsku. Ciekawostką jest, że każdy z lokali Sol Mariny wyposażony jest m.in. we własną saunę.


CZYTAJ TAKŻE: Weekend z rodziną nad morzem. Oto TOP 10 miejsc na zimowy weekend nad Bałtykiem. Tak głosowali Polacy [RANKING]

- Miniony rok, mimo wymagającej sytuacji rynkowej, był dla nas bardzo udany. Poszerzyliśmy naszą ofertę luksusowych pokoi hotelowych i apartamentów na wynajem o dwa nowe obiekty. Spotkało się to z bardzo pozytywną reakcją naszych klientów. W efekcie wynajęli oni łącznie dwa razy więcej jednostek hotelowych niż rok wcześniej, co przełożyło się jednocześnie na podwojenie liczby gości korzystających z naszej oferty. Potwierdza to jednoznacznie, że Gdańsk i okolice pozostają cały czas jedną z najbardziej popularnych destynacji wakacyjnych oraz ulubionych kierunków turystyki biznesowej – powiedział Dariusz Radtke, prezes zarządu Grano Group.

Sieć Grano Hotels w minionym roku mocno angażowała się również w działania skierowane do lokalnej społeczności.

- Zorganizowaliśmy m.in. dwie edycje Turnieju Number One Cup zrzeszającego młodych adeptów piłki nożnej. Objęliśmy także Mecenatem Euro Chamber Music Festival, czyli największy w północnej Polsce festiwal muzyki kameralnej. Byliśmy partnerem festiwalu Męskie Granie w Gdańsku oraz meczu FC SHAKHTAR. Braliśmy również udział w biegu Race For the Cure organizowanym przez Fundacja OmeaLife, a także aktywnie wspieraliśmy uchodźców z Ukrainy. Wszystkie działania prowadziliśmy zgodnie z nowymi regułami w obszarze CSR opracowanymi dla całej grupy” – podkreślił Łukasz Pawlina, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Grano Hotels.

Grano Hotels to sieć hoteli i apartamentów należąca do Grano Group. Do obiektów sygnowanych marką Grano Hotels należą Hotel Number by Grano, Hotel Grano, Hotel Almond, a także Grano Apartments (Nowa Motława, Premium Stare Miasto oraz Sol Marina). Obiekty sieci Grano Hotels charakteryzuje ponadprzeciętny standard i wysoka jakość wykonywanych usług. Każdy z nich posiada nowoczesne wyposażenie i został zaprojektowany w oryginalnym stylu, z ciekawymi rozwiązaniami łączącymi intrygujący design i funkcjonalność. Nazwa sieci (grano, czyli po włosku ziarno) nawiązuje do bogatej historii gdańskiej Wyspy Spichrzów, która obfitowała w spichlerze magazynujące wysokojakościowe zboże.

tekst alternatywny

od 12 lat
Wideo

echodnia.euNowa fantastyczna atrakcja w Podziemnej Trasie Turystycznej

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na dziennikbaltycki.pl Dziennik Bałtycki