Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

PKO Bank Polski ma rekompensaty dla swoich klientów. Sprawdź, czy też dostaniesz odszkodowanie

mw-g za UOKiK, PKO Bank Polski
Decyzją UOKiK klienci PKO Banku Polskiego dostaną rekompensaty publiczne. Oficjalny komunikat o wykonaniu decyzji otrzymał już Prezes Urzęd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Decyzją UOKiK klienci PKO Banku Polskiego dostaną rekompensaty publiczne. Oficjalny komunikat o wykonaniu decyzji otrzymał już Prezes Urzęd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Paweł Lacheta
Decyzją UOKiK klienci PKO Banku Polskiego dostaną rekompensaty publiczne. Oficjalny komunikat o wykonaniu decyzji otrzymał już Prezes Urzęd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Trzeba się jednak spieszyć, bo odszkodowania będą realizowane tylko przez określony czas. Kto dostanie odszkodowanie od PKO Banku Polskiego? Sprawdź!

PKO Bank Polski rozesłał komunikat o wykonaniu decyzji Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z sierpnia 2018 roku.

W wyniku decyzji z 27 sierpnia 2018 roku, klienci PKO Banku Polskiego mogą podpisać z bankiem bezpłatne porozumienie, potwierdzające aktualnie obowiązujące regulaminy i taryfę. Otrzymają również rekompensatę publiczną.

Rekompensaty PKO BP - kto otrzyma odszkodowanie?

Rekompensaty mają stanowić zadośćuczynienie dla klientów, którym przekazywano w latach 2014-2016 komunikaty o zmianach w tabelach opłat i prowizji.

– Przekazywane przez bank w latach 2014-2016 informacje o zmianach regulaminów oraz taryfy prowizji i opłat za pośrednictwem serwisu internetowego w ocenie UOKiK nie stanowiło tzw. trwałego nośnika informacji. Prezes UOKiK uznał również, że bank w korespondencji kierowanej do konsumentów dotyczącej zmiany warunków umownych nie zamieszczał dokładnej podstawy prawnej umożliwiającej dokonanie tych zmian i okoliczności faktycznych, które je spowodowały – tłumaczy bank w oficjalnym komunikacie.

Jak czytamy w oficjalnym komunikacie PKO Banku Polskiego:

Zgodnie z decyzją Prezesa UOKiK nr RBG – 11/2018 klienci PKO Banku Polskiego:
a) którym w latach 2014 - 2016 bank przesyłał informacje o zmianach regulaminów oraz taryfy prowizji i opłat wyłącznie za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej, co w ocenie UOKiK nie stanowiło tzw. trwałego nośnika informacji, a także
b) którym w latach 2014 - 2016 bank przesyłał informacje o zmianach regulaminów oraz taryfy prowizji i opłat bez wskazania podstaw prawnych oraz okoliczności faktycznych tych zmian, i których będzie wiązać z bankiem umowa o usługę płatniczą mogą skorzystać z rekompensat publicznych.

Za przeprowadzkę w te miejsca dostaniesz fortunę! Gdzie zami...

Rekompensaty PKO BP - jakie czekają odszkodowania?

Zgodnie z decyzją Prezesa UOKiK, klienci PKO Banku Polskiego mogą skorzystać z następujących rekompensat publicznych:

  • w okresie 2 miesięcy począwszy od 1 sierpnia do 30 września 2019 roku – bezpłatnej usługi powiadomień SMS (można ją uruchomić w iPKO, serwisie telefonicznym lub oddziale; skorzystanie z powiadomień SMS przez klientów, którzy dotychczas z nich nie korzystali, będzie wymagało złożenia dyspozycji uruchomienia usługi, a następnie jej dezaktywacji nie później niż do 30 września 2019 roku; w stosunku do klientów, którzy korzystają z usługi, bank nie będzie naliczał opłat przez okres od 1 sierpnia do 30 września 2019 roku bez konieczności składania dodatkowych dyspozycji w tym zakresie);
  • w okresie od 1 sierpnia do 31 października 2019 roku – bezpłatnego rozłożenia na 6 rat 0% jednej dowolnej transakcji bezgotówkowejdokonanej kartą kredytową w kwocie od 200 zł do 1500 zł, pod warunkiem złożenia wniosku o taką usługę w terminie pięciu dni kalendarzowych od dnia dokonania transakcji (usługę można uruchomić jedynie za pośrednictwem infolinii banku pod numerami: 800 302 302 lub +48 81 535 60 60 - opłata zgodna z taryfą operatora);
  • w okresie od 1 sierpnia do 30 września 2019 roku – jednokrotnego bezpłatnego wyboru niestandardowego wizerunku karty debetowej z galerii (dostępny w iPKO, serwisie telefonicznym lub oddziale);
  • w okresie od 1 sierpnia do 31 października 2019 roku – bezpłatnych przelewów do ZUS i US za pośrednictwem iPKO, IKO lub serwisu telefonicznego (usługa będzie bezpłatna we wskazanym okresie bez konieczności składania dyspozycji jej uruchomienia).

Dodatkowe informacje o rekompensatach dla klinetów od PKO Banku Polskiego dostępne są na stronie www.pkobp.pl KLIKNIJ TUTAJ oraz pod numerami infolinii 800 302 302 oraz +48 81 535 60 60.

Zmiany w rozliczeniach PIT. Będzie prościej!

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: PKO Bank Polski ma rekompensaty dla swoich klientów. Sprawdź, czy też dostaniesz odszkodowanie - Gazeta Pomorska

Wróć na dziennikbaltycki.pl Dziennik Bałtycki