Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

PGE Arena i Ergo Arena nie zmieniają tytularnych sponsorów

E. Oleksy, K. Grzenkowska
Archiwum
PGE Arena i Ergo Arena przedłużyły umowy ze swoimi dotychczasowymi sponsorami tytularnymi, czyli z PGE oraz Ergo Hestią. Jak poinformował zarządca stadionu, dotychczasowy sponsor tytularny przedłużył umowę do końca września tego roku.

- Pięcioletni kontrakt, który miał wygasnąć 30 maja 2015 r., w efekcie porozumienia stron zostanie przedłużony do 30 września, po uzyskaniu odpowiednich zgód korporacyjnych - wskazuje rzecznik PGE Areny w Gdańsku.

Jak podkreśla Tomasz Kowalski, prezes spółki BIEG 2012, właściciela stadionu, przedłużenie umowy z dotychczasowym sponsorem na kolejne cztery miesiące to "naturalne biznesowe rozwiązanie". - Dodatkowy czas pozwoli nam powrócić do wyjściowej sytuacji w obszarze ekspozycji logotypów sponsorskich. Ten proces zaowocuje osiągnięciem pełnej gotowości stadionu na przyjęcie nowego sponsora - mówi Kowalski.

Nowego sponsora, a zatem i nazwy można się spodziewać jesienią, bo cały czas trwają w tej sprawie negocjacje z zainteresowanymi. O tym, kto jest w ich kręgu, można na razie jedynie spekulować.

Nazwa PGE Arena Gdańsk obowiązuje od 31 maja 2010 roku. W tym czasie na stadionie odbyło się wiele imprez, przede wszystkim Euro 2012, ale także koncerty takich gwiazd jak: Jennifer Lopez, Bon Jovi.

Z kolei w Ergo Arenie w piątkowy wieczór podpisano umowę na kolejne pięć lat na prawa do nazwy gdańsko-sopockiej hali. Firma ubezpieczeniowa Ergo Hestia zapłaci za to 12,3 mln złotych. To o 100 tys. więcej niż kwota zaproponowana przez firmę przed pięciu laty.

"W tej cenie" ubezpieczyciel otrzyma m.in. prawo do używania swojego logo w nazwie hali, ale też do powierzchni reklamowych wewnątrz i na zewnątrz obiektu. Ponad 500 imprez i niemal dwa miliony widzów w Ergo Arenie, od jej otwarcia w 2010 r., przekonały władze Ergo Hestii do przedłużenia współpracy.

- Marka Ergo Arena stała się rozpoznawalna nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie. Fakt posiadania stabilnego sponsora tytularnego to niezwykle ważny element w zarządzaniu takim obiektem - podkreśla Magdalena Sekuła, prezes Ergo Areny.

PGE Arena z klocków LEGO. Miniaturę gdańskiego stadionu zobaczymy od 15 maja

[b]Treści, za które warto zapłacić!
REPORTAŻE, WYWIADY, CIEKAWOSTKI


Zobacz nasze Magazyny: REJSY,

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dziennikbaltycki.pl Dziennik Bałtycki