reklama

Paryż 2016. Hyundai i30 trzeciej generacji

mmZaktualizowano 
Hyundai
i30 trzeciej generacji to flagowy samochód firmy Hyundai Motor, na którym zostanie oparty dalszy rozwój marki w Europie. Czy pokona Volkswagena Golfa?

Kaskadowy grill zwęża się mocno na dole, a na nim znajdują się chromowane plamki, które w połączeniu z satynową ramką montowaną w wersji standardowej nadają mu wyrazisty wygląd. Auto posiada także trzy projekcyjne reflektory LED (długie i mijania) oraz pionowe światła LED do jazdy dziennej z funkcją kierunkowskazu. Światła przeciwmgielne zostały wbudowane w osłonach aerodynamicznych.

Ze swoimi krótkim zwisem przednim i tylnym, długą maską z przesuniętym do tyłu pierwszym słupkiem, samochód ma dynamiczną sylwetkę. Ukształtowany 3-wymiarowo tył z charakterystycznymi wysoko umieszczonymi reflektorami i światłami przeciwmgielnymi nadaje pojazdowi masywny wygląd. Hyundai i30 jest dostępny z 16- lub 17-calowymi dwubarwnymi obręczami z lekkich stopów z 10 szprychami albo 15-calowymi obręczami z lekkich stopów.

Do wyboru jest łącznie dwanaście kolorów nadwozia, na które składają się trzy odcienie perłowe: Stargazing Blue, Micron Gray, Phantom Black, oraz siedem odcieni metalicznych: Demitasse Brown, Intense Copper, Moon Rock, Fiery Red, Platinum Sliver, Ara Blue i White Sand, a także dwa kolory niemetalizowane: Engine Red i Polar White.

We wnętrzu opcjonalny ośmiocalowy dotykowy ekran nawigacji umożliwia dostęp do wszystkich funkcji nawigacji, sterowania multimediami i komunikacji. Pojawiła się także nowa wielofunkcyjna trójramienna kierownica, natomiast fotel kierowcy jest wyposażony w funkcję pamięci z dwoma programowalnymi ustawieniami fotela.

Do wyboru są trzy silniki benzynowe i jeden wysokoprężny. Klienci mogą wybrać między nowym czterocylindrowym silnikiem 1,4 T-GDI z turbodoładowaniem – po raz pierwszy w samochodzie Hyundaia – o mocy 140 KM, trzycylindrowym silnikiem 1,0 T-GDI z turbodoładowaniem o mocy 120 KM, czterocylindrowym silnikiem 1,4 MPI a czterocylindrowym silnikiem wysokoprężnym 1,6 l z turbodoładowaniem, który jest dostępny w trzech wariantach mocy: 95, 110 i 136 KM. Do silnika można dobrać sześciobiegową manualną skrzynię biegów (6MT) lub ą dwusprzęgłową skrzynię biegów o siedmiu przełożeniach (7DCT).

Wśród dostępnych systemów bezpieczeństwa znajdziemy m.in. inteligentny tempomat, system monitorowania martwego pola, ostrzeganie przed pojazdami nadjeżdżającymi z tyłu, a także system utrzymywania pasa ruchu.

Nowy Hyundai i30 trafi do sprzedaży na początku 2017 roku.

Flesz - nowi marszałkowie Sejmu i Senatu, sukces opozycji

Wideo

Materiał oryginalny: Paryż 2016. Hyundai i30 trzeciej generacji - Polska Times

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie