Przedstawiciele Grupy Energa apelują o zachowanie szczególnej ostrożności i przede wszystkim – o niepodpisywanie żadnych dokumentów, bez wcześniejszego dokładnego przeczytania podsuwanej przez przedstawiciela handlowego umowy. Zaznaczają też, że swoich pracowników nigdy nie wysyłają w teren.
Czytaj także:
- Prosimy przede wszystkim o ostrożność i o danie sobie czasu na przeczytanie jakiegokolwiek dokumentu, który jest przedstawiany do podpisu. Nasi pracownicy w Gdańsku i okolicach nie chodzą po domach klientów i nie dają do podpisania żadnych umów. Jeżeli więc ktoś pojawi się z umową w drzwiach klienta, to nie jest to pracownik Energi. Wszelkie ewentualne wątpliwości można wyjaśnić, dzwoniąc pod numer 555 555 555. To numer naszej infolinii, gdzie konsultanci mogą potwierdzić lub zaprzeczyć wątpliwościom klienta – mówi Adam Kasprzyk, rzecznik Grupy Energa. - Wszelkie próby oszustwa prosimy zgłaszać na policję.
Wszystko na temat
Warto dodać, że w przypadku podpisania jakiejkolwiek umowy poza siedzibą firmy, mamy 14 dni na jej wypowiedzenie, bez obowiązku podawania przyczyn i bez żadnych konsekwencji prawnych.
Luksusowa rezydencja Jana Kulczyka na sprzedaż
TOP 100 najlepszych firm na Pomorzu
W te niedziele 2018 roku sklepy będą zamknięte - daty
Abonament RTV 2018 - stawki, zniżki, terminy
Tyle zarabiają pracownicy w Polsce i regionie [lista płac]
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?