Obwieszczenie Burmistrza Miasta i Gminy Pelplin

Materiał informacyjny Gminy Pelplin
Udostępnij:

OBWIESZCZENIE BURMISTRZA MIASTA I GMINY PELPLIN

z dnia 26 lipca 2021r.

o podjęciu uchwały Rady Miejskiej w Pelplinie o przystąpieniu do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla fragmentów wsi Bielawki w gminie Pelplin

Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2021 roku poz. 741, t. j.) oraz zgodnie z art. 39 ust. 1, w związku z art. 46 pkt 1 oraz art. 54 ust 2 ustawy z dnia 03 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021 r. poz. 247, t. j.)

zawiadamiam

o podjęciu przez Radę Miejską w Pelplinie Uchwały Nr XXXI/253/21 Rady Miejskiej w Pelplinie z dnia 28 maja 2021 r. zmieniającej Uchwałę Nr XX/180/20 Rady Miejskiej w Pelplinie z dnia 19 maja 2020 r., która zmieniła Uchwałę Nr LVI/371/18 Rady Miejskiej w Pelplinie z dnia 29 maja 2018 r. o przystąpieniu do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla fragmentów wsi Bielawki w gminie Pelplin.

Nowa granica opracowania planu miejscowego została przedstawiona na załączniku graficznym do w/w. Uchwały.

Przedmiotem opracowania planu miejscowego jest prawne przygotowanie terenów w miejscowości Bielawki oraz dopasowanie ustaleń obowiązującego planu miejscowego dla potrzeb planowanych inwestycji w granicach istniejącego zagospodarowania na terenach już zainwestowanych.

Zainteresowani mogą składać wnioski do planu miejscowego. Wnioski należy składać w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Pelplinie, 83-130 Pelplin, ul. Plac Grunwaldzki 4, [email protected] w terminie do dnia 23 sierpnia 2021 r. Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy. Wnioski mogą być składane na piśmie, ustnie do protokołu, za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym. Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Burmistrz Miasta i Gminy Pelplin.

Polityka prywatności dotycząca bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych dostępna jest w siedzibie Urzędu oraz na stronie internetowej Urzędu pod linkiem: pelplin.pl/cms/3630/rodo.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Przejdź na stronę główną Dziennik Bałtycki
Dodaj ogłoszenie