Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Natalia Nykiel ambasadorką ważnej kampanii edukacyjnej. Zachęca nastolatki do samobadania piersi

Małgorzata Puzyr
Małgorzata Puzyr
Natalia Nykiel została ambasadorką kampanii edukacyjnej dla nastolatek
Natalia Nykiel została ambasadorką kampanii edukacyjnej dla nastolatek fot. sylwia dabrowa /polska press
Natalia Nykiel została ambasadorką kampanii edukacyjnej promującej samobadanie piersi wśród nastolatek. Specjalnie w tym celu napisała piosenkę o akceptacji i poznawaniu własnego ciała, w szczególności piersi. Kampanię "Normalne, że ich dotykam" promuje emocjonalny spot, w którym piosenkarka zachęca dziewczyny do bycia bliżej ze sobą oraz do dotykania i poznawania swoich piersi.

Marka Avon startuje z nową kampanią edukacyjną "Normalne, że ich dotykam" skierowaną do nastolatek. Jej celem jest zaszczepienie prozdrowotnych postaw wśród dziewczyn od 16. roku życia. W ramach kampanii Ekspertki Avon, przeszkolone przez Fundację Rak’n’Roll, przeprowadzą lekcje samobadania piersi w 100 szkołach w całej Polsce. Podczas zajęć przekażą uczennicom niezbędną wiedzę na temat poznawania własnych piersi, które powinno stać się zdrowym nawykiem każdej kobiety.

Natalia Nykiel ambasadorką ważnej kampanii

Ambasadorką kampanii została Natalia Nykiel, która specjalnie dla Avon napisała piosenkę o akceptacji i poznawaniu własnego ciała, w szczególności piersi. Kampanię "Normalne, że ich dotykam" promuje emocjonalny spot w duchu "body positive", w którym Natalia zachęca dziewczyny do bycia bliżej ze sobą oraz do dotykania i poznawania swoich piersi. Motywem przewodnim jest charakterystyczny gest samobadania.

– Propozycja udziału w kampanii "Normalne, że ich dotykam" spodobała mi się od razu, bo wiem, jak ważne wśród młodych dziewczyn jest budowanie podstaw wiedzy na temat naszego ciała, czy seksualności i jak bardzo mi tego brakowało, kiedy byłam nastolatką. Z wielką przyjemnością i dumą przyjęłam rolę ambasadorki kampanii i wierzę, że dzięki niej mocno poszerzymy świadomość dziewczyn w zakresie samobadania – komentuje swoje zaangażowanie w kampanię wokalistka.

Rak piersi a świadomość nastolatek

Według badań, aż 95 proc. dziewcząt w wieku 14-16 lat oraz 58 proc. młodych kobiet w wieku 19-25 lat nigdy nie uczestniczyło w zajęciach dotyczących profilaktyki raka piersi. Nastolatki wstydzą się nie tylko dotykać swoich piersi, ale nawet rozmawiać o nich.

Avon, wspólnie z partnerami merytorycznymi – Fundacją Rak’n’Roll i Kliniką Ginekologiczną Gini – chce to zmienić, stąd pomysł na kampanię edukacyjną.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo

Materiał oryginalny: Natalia Nykiel ambasadorką ważnej kampanii edukacyjnej. Zachęca nastolatki do samobadania piersi - Portal i.pl

Wróć na dziennikbaltycki.pl Dziennik Bałtycki