Nasza Loteria

Nasi Czytelnicy: nawet 10 dni opóźnienia w dostawie paczek z punktu DHL w Kowalach koło Gdańska. Firma odpowiada na zarzuty

Maciej Pietrzak
Maciej Pietrzak
123rf
Okres przedświąteczny to tradycyjnie najgorętszy czas dla firm kurierskich. W ostatnich dniach do naszej redakcji trafiło wiele uwag dotyczących braku dotrzymywania terminów dostawy przesyłek przez punkt DHL w Kowalach. - Do szczytu przedświątecznego przygotowywaliśmy się od wielu miesięcy i do tej pory nie odnotowaliśmy wielu zgłoszeń reklamacyjnych, mając na względzie skalę prowadzonej działalności - bronią się przedstawiciele firmy.

- Mieszkam w Śródmieściu Gdańska a moja zamówiona na początku grudnia paczka przyszła 10 dni po terminie. To nie pierwszy taki przypadek. Mam wrażenie, że punkt DHL w Kowalach ma duży problem - pisze nasz Czytelnik, pan Patryk.

- Kurierzy wrzucają awizo do skrzynki nie dzwoniąc do klienta. Strona internetowa DHL i ich promowanie usługi przekierowania do Żabki czy innego punktu nie działają. Jedyne miejsce przekierowania do punkt na Kowalach. Terminowość pozostawia również wiele do życzenia - to z kolei głos pana Jacka z profilu facebook'owego DHL Kowale.

Takich uwag w ostatnich dniach jest cała masa. Wielu klientów DHL z Pomorza obawia się, że przed Wigilią nie otrzyma prezentów zamówionych dla bliskich. Przedstawiciele firmy DHL Parcel zapewniają, że nie ma żadnych szczególnych problemów z punktem w Kowalach.

Do szczytu przygotowywaliśmy się od wielu miesięcy i do tej pory nie odnotowaliśmy wielu zgłoszeń reklamacyjnych

- Co roku podczas szczytu paczkowego wolumen rośnie średnio o 40-60 proc., a w okresie tuż przed świętami wzrost ten sięga nawet 100 proc. To dla nas czas szczególnie intensywnej pracy, ale dokładamy wszelkich starań, by wszystkie przesyłki były doręczane na czas. W ramach przygotowań, usprawniamy procesy i zatrudniamy dodatkowych pracowników, corocznie szacunkowy plan to zwiększenie załogi o 30 proc. Dla zapewnienia sprawnej obsługi potrzebni są nie tylko kurierzy, ale także magazynierzy, operatorzy wózków widłowych, kierowcy transportów liniowych czy dostawcy. Codziennie w naszej jednostce w Kowalach sortujemy tysiące przesyłek, które następnie trafiają do naszych klientów. Do szczytu przygotowywaliśmy się od wielu miesięcy i do tej pory nie odnotowaliśmy wielu zgłoszeń reklamacyjnych, mając na względzie skalę prowadzonej działalności. Chciałabym również zaznaczyć, że wszystkie opinie naszych klientów są dla nas bardzo ważne. Każdy, kto chce przekazać nam jakiekolwiek sugestie dotyczące naszych usług, może skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta DHL Parcel i, jeśli jest taka potrzeba, złożyć reklamację - odpowiada na zarzuty Magdalena Bugajło, dyrektor ds. Komunikacji i PR DHL Parcel.

Święta 2019

od 16 lat
Wideo

W jakim kierunku powinna się zmieniać UE?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze 15

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

Ja nie mogłam przekierować przesyłki do Żabki. Kurier rzekomo był 2razy z paczką, ale nikogo nie zastał. To oczywiście bzdura, bo cały czas pod wskazanym adresem cały dzień byłam i czekałam na kuriera. Nikt nie przyszedł tylko dostałam awizo że mam jechać do Kowal. Najgorsza firma kurierska i nigdy więcej nie będę korzystała z ich usług. Biorą kasę za przesyłkę a i tak samemu trzeba jechać odebrać. Super interes.

G
Gość
19 grudnia, 11:14, Gość:

W tamtym tygodniu podjechał kurier DHL pod mój dom przez 10 minut szukał czegoś na aucie nawet wyszłam zobaczyć po chwili wsiadł w auto i odjechał po 3 godzinach otrzymuję wiadomośc ze moja paczka jest do odebrania w żabce bo kurier nikogo nie zastał ?

20 grudnia, 12:14, Gość:

U mnie to samo tylko że się nie zatrzymał nawet, stałem w furtce.

Szukał czegoś na aucie i się nawet nie zatrzymał? Magik jakiś chyba ?. Zamiast docenić ich ciężką pracę jeszcze narzekacie, dramat...

G
Gość
19 grudnia, 11:14, Gość:

W tamtym tygodniu podjechał kurier DHL pod mój dom przez 10 minut szukał czegoś na aucie nawet wyszłam zobaczyć po chwili wsiadł w auto i odjechał po 3 godzinach otrzymuję wiadomośc ze moja paczka jest do odebrania w żabce bo kurier nikogo nie zastał ?

U mnie to samo tylko że się nie zatrzymał nawet, stałem w furtce.

G
Gość
18 grudnia, 22:37, m:

Nieprawda! Moje przesyłki - a było ich w grudniu już 5 - dochodzą do Żabki bardzo szybko. Jedna np miała być w poniedziałek po weekendzie, a była w sobotę dwa dni wczesniej. Żadnego problemu ...

Ja zawsze dostaje w terminie A korzystam z dhl i dpd , obie firmy solidne i nawet jak jest napisane A artykule - opisie w okresie świątecznym. Pozdrawiam wszystkich kurierów i życzę wytrwałości w tym wzmożony czasie. Spokojnych Swiat.

G
Gość
19 grudnia, 8:35, Gość:

Nie wiem jak to działa i dlaczego są takie zarzuty wobec DHL... W przedświątecznej gorączce paczka z DE do PL szła tylko 7 dni, co w normalnych warunkach trwa 5 dni. Uważam to za sukces, a nie ma się co oszukiwać, ten czas to gorący czas... i nie czekajmy z przesyłkami do ostatniej chwili...

5 dni z DE. I to jest szybko....joke

G
Gość

Z dhl jest zawsze proble czy to swieta czy zwykly okres nigdy nie trzymaja terminow zawsze sa opoznienia i problemy z kurierami. Firma chyba sie juz wypalila czas ustapic miejsca konkurencji. Dostarczenie paczki zawsze konczy sie osobista wizyta na kowalach.

G
Gość

Ja jakoś nie mam problemu, przesyłki otrzymuję co drugi dzień i wszystko przychodzi na czas.

G
Gość
19 grudnia, 9:33, Misza:

Nie trzeba świat żeby paczka 30km jechała przez 10 dni taką sytuację miałem we wrześniu ok.walbrzycha.Jak coś zamawiam patrzę żeby czasami DHL nie miał mi dostarczać przecież to najgorsza firma kurierska jaka istnieje

Potwierdzam

G
Gość

W tamtym tygodniu podjechał kurier DHL pod mój dom przez 10 minut szukał czegoś na aucie nawet wyszłam zobaczyć po chwili wsiadł w auto i odjechał po 3 godzinach otrzymuję wiadomośc ze moja paczka jest do odebrania w żabce bo kurier nikogo nie zastał ?

M
Misza

Nie trzeba świat żeby paczka 30km jechała przez 10 dni taką sytuację miałem we wrześniu ok.walbrzycha.Jak coś zamawiam patrzę żeby czasami DHL nie miał mi dostarczać przecież to najgorsza firma kurierska jaka istnieje

G
Gość

Nie wiem jak to działa i dlaczego są takie zarzuty wobec DHL... W przedświątecznej gorączce paczka z DE do PL szła tylko 7 dni, co w normalnych warunkach trwa 5 dni. Uważam to za sukces, a nie ma się co oszukiwać, ten czas to gorący czas... i nie czekajmy z przesyłkami do ostatniej chwili...

A
Anty dhl

Ludzie omijajcie dhl z daleka, są lepsze alternatywy np inpost i dużo wygodniejsze. W dhl pracuje banda skur.... I,

R
Romek

U mnie kurier nawet nie zawitał i stwierdził, że nie było nikogo w domu ! I mam teraz jechać 50km na Kowale. Pogrzało równo

F
Filip
18 grudnia, 22:37, m:

Nieprawda! Moje przesyłki - a było ich w grudniu już 5 - dochodzą do Żabki bardzo szybko. Jedna np miała być w poniedziałek po weekendzie, a była w sobotę dwa dni wczesniej. Żadnego problemu ...

Jak zamawiasz bezpośrednio do żabki, to owszem - dochodzą. Problem jest z przekierowaniem paczki np. Po nieudanym doręczeniu.

m
m

Nieprawda! Moje przesyłki - a było ich w grudniu już 5 - dochodzą do Żabki bardzo szybko. Jedna np miała być w poniedziałek po weekendzie, a była w sobotę dwa dni wczesniej. Żadnego problemu ...

Wróć na dziennikbaltycki.pl Dziennik Bałtycki