Strona Kobiet

Najgorsze nawyki żywieniowe, przez które tyjesz! [ZDJĘCIA]

Przeglądaj również za pomocą strzałek na klawiaturze [5/19] Poprzednie Następne

Podjadanie

Z perspektywy samopoczucia fizycznego i psychicznego najbardziej zgubne jest podjadanie. Najczęściej sięgamy po kuszące ciasteczka, batoniki, słodkie bułeczki lub chipsy, po których możemy mieć wahania nastrojów (rozchwianiu ulega poziom glukozy) oraz wyrzuty sumienia (znowu nie udało nam się oprzeć pokusie). Przyczyn podjadania może być wiele, na przykład głód, przyzwyczajenie, stres, nuda czy brak czasu na przygotowanie posiłków.

Jak więc poprawić naszą dietę i nie podjadać między posiłkami? Przede wszystkim należy unikać sytuacji, w których jesteśmy bardzo głodni. Dietetycy podkreślają, że wysokokaloryczne przekąski należy zastąpić lepszym zamiennikiem. Dobrze mieć przy sobie na przykład paczkę orzechów, płatki śniadaniowe, owoc, mus czy buteleczkę soku. Soki i musy owocowe chronią nas także przed chronicznym zmęczeniem czy obniżeniem odporności, zapewniając niezbędną dawkę witamin, mikro i makroelementów.

Najnowsze wiadomości

reklama

Polecamy

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3