Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

LPP kontynuuje ekspansję na rynkach Zachodniej Europy. Sinsay z salonami we Włoszech i w Grecji

MT
mat. prasowe
Polska firma odzieżowa LPP debiutuje na kolejnych rynkach europejskich, uruchamiając pierwsze salony stacjonarne marki Sinsay we Włoszech i w Grecji.

Sklepy we włoskim Marcon i greckim Heraklionie zostały otwarte na przełomie roku w ramach ekspansji na rynkach Europy Południowo-Zachodniej. Mają powierzchnię ponad 1 tys. m kw. Klienci nowych lokalizacji znajdą w nich pełen asortyment marki, obejmujący kolekcje modowe, kosmetyki i elementy wyposażenia wnętrz.

Jeszcze w tym roku salony Sinsay pojawią się w kolejnych europejskich miastach, w tym m.in. w takich lokalizacjach jak Mediolan, Saloniki czy Ateny.

- Duże zainteresowanie ofertą online we Włoszech przekonało nas do uruchomienia sprzedaży stacjonarnej Sinsay w tym kraju. Debiut w tym miejscu jest nieprzypadkowy. Rynek włoski traktujemy jako przyszłościowy również dla innych brandów. Takim obszarem jest też Grecja. Jesteśmy przekonani, że dostępność oferty zarówno w kanale e-commerce jak i w sprzedaży tradycyjnej przyczyni się do wzmocnienia naszej pozycji na Bałkanach, które już od kilku lat pozostają dla nas jednym z najważniejszych regionów - komentuje Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes zarządu LPP.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na dziennikbaltycki.pl Dziennik Bałtycki