Sklepy we włoskim Marcon i greckim Heraklionie zostały otwarte na przełomie roku w ramach ekspansji na rynkach Europy Południowo-Zachodniej. Mają powierzchnię ponad 1 tys. m kw. Klienci nowych lokalizacji znajdą w nich pełen asortyment marki, obejmujący kolekcje modowe, kosmetyki i elementy wyposażenia wnętrz.
Jeszcze w tym roku salony Sinsay pojawią się w kolejnych europejskich miastach, w tym m.in. w takich lokalizacjach jak Mediolan, Saloniki czy Ateny.
- Duże zainteresowanie ofertą online we Włoszech przekonało nas do uruchomienia sprzedaży stacjonarnej Sinsay w tym kraju. Debiut w tym miejscu jest nieprzypadkowy. Rynek włoski traktujemy jako przyszłościowy również dla innych brandów. Takim obszarem jest też Grecja. Jesteśmy przekonani, że dostępność oferty zarówno w kanale e-commerce jak i w sprzedaży tradycyjnej przyczyni się do wzmocnienia naszej pozycji na Bałkanach, które już od kilku lat pozostają dla nas jednym z najważniejszych regionów - komentuje Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes zarządu LPP.
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?