Korzyść dla firm i klientów GALERIA ZDJĘĆ, WIDEO]

Maciej Wajer
Kaszubska Karta to inicjatywa Kaszubskiego Centrum Promocji Biznesu, które zrzesza lokalne przedsiębiorstwa. Jej realizacja ma dać korzyści przedsiębiorcom, a także posiadaczom karty.

Pomysł wprowadzenia na lokalny rynek Kaszubskiej Karty to “dziecko” dwóch młodych mieszkańców Kościerzyny Michała Stencla oraz Michała Lidzbarskiego. Kaszubska Karta to inicjatywa Kaszubskiego Centrum Promocji Biznesu zrzeszająca lokalne przedsiębiorstwa i oferująca rabaty dla mieszkańców regionu. Celem karty jest promocja regionalnego biznesu oraz pobudzenie patriotyzmu ekonomicznego. Ideą, która przyświeca projektowi, jest edukacja mieszkańców w kwestii opłacalności dokonywania zakupów i wybierania usług lokalnych przedsiębiorców.

- Chcemy uświadomić, że każda lokalnie wydana złotówka jest złotówką zainwestowaną w swój region - wyjaśnia Michał Stencel. - Tym samym wspólnie pracujemy na rozwój regionu. Chciałbym zaznaczyć, że w ciągu półtora miesiąca naszych działań do projektu przystąpiło ponad 50 firm i wszystko wskazuje na to, że ta liczba będzie z czasem rosnąć. Dodam, że są to firmy oferujące m.in. działalność usługową, rekreacyjną czy też edukacyjną. Realizacja tego projektu, tak naprawdę jest efektem naszej współpracy z przedsiębiorcami, którzy również podsuwali ciekawe rozwiązania.

Aby ją zdobyć Kaszubską Kartę wystarczy zarejestrować się na stronie: kaszubskakarta.pl i wypełnić formularz, a my wyślemy kartę do osoby zainteresowanej. Dzięki niej, jej posiadacz będzie mógł liczyć na różne rabaty ze strony tych firm, które uczestniczą w tym projekcie.

- Mamy nadzieję, że w efekcie, liczba klientów tych firm, będzie rosnąć - dodaje Michał Stencel. - Ponadto, zapewniamy tym ostatnim różne akcje promocyjne na naszej stronie oraz portalu społeczno-ściowym. Jedną z form promocji mają być m.in. eventy i gale.

Uroczysta gala inaugurująca kartę odbyła się w sali im. L. Szopińskiego w Kościerzynie. Sala była wypełniona po brzegi, głównie przez przedsiębiorców oraz mieszkańców regionu. Na scenie zaprezentowali się: Anastasia Roskach - wokalistka jazzowa i uczestniczka The Voice of Poland, Szymon Sutor - kompozytor i dyrygent. Zdaniem przedsiębiorców wprowadzenie Kaszubskiej Karty na lokalny rynek jest bardzo dobrym pomysłem.

- To jest znakomity pomysł - mówi Ryszard De Janauis Święćkowski , przedsiębiorca z Kościerzyny. - Jest to przede wszystkim wspieranie lokalnego biznesu oraz przedsiębiorczości. Dzięki niemu pieniądze zostają na lokalnym rynku, nie trafiają poza jego granice.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie