Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów
2 z 4
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
52% konsumentów twierdzi, że niska jakość obsługi jest...
fot. Łukasz Kaczanowski / Polska Press

Konsumenci obniżają wydatki w sklepach detalicznych oraz na podróże i rozrywkę. By nie odejść, wymagają szybszej obsługi

52% konsumentów twierdzi, że niska jakość obsługi jest głównym powodem, dla którego nie dokonają ponownego zakupu.

Zobacz również

Adrian wyznaje miłość Wiki! „Zaje***em się w tobie”

Adrian wyznaje miłość Wiki! „Zaje***em się w tobie”

Wybory samorządowe 2024. Kandydaci na burmistrza Pszowa. Jest ich tylko dwoje

Wybory samorządowe 2024. Kandydaci na burmistrza Pszowa. Jest ich tylko dwoje

Polecamy

Polscy żołnierze pojadą do Paryża zabezpieczać igrzyska olimpijskie

GORĄCY TEMAT
Polscy żołnierze pojadą do Paryża zabezpieczać igrzyska olimpijskie

Na Safari Neuville liderem po pierwszym odcinku, Kajetanowicz trzeci w WRC2

Na Safari Neuville liderem po pierwszym odcinku, Kajetanowicz trzeci w WRC2

Zawodnik ORLEN Teamu po raz pierwszy w Wietnamie. Szansa na kolejny dobry wynik

Zawodnik ORLEN Teamu po raz pierwszy w Wietnamie. Szansa na kolejny dobry wynik