Kapituła, w skład której weszli Jerzy Boczoń, wiceprezes RCI w Gdańsku, Adam Hlebowicz, redaktor naczelny Radia Plus oraz Maciej Wośko, redaktor naczelny "Polski Dziennika Bałtyckiego", niemal jednogłośnie spośród kilkunastu zgłoszeń wybrała trzy najlepsze prezentacje, z których następnie wyłoniono zwycięzcę.
Przy ocenie brano pod uwagę m.in. kreatywność i siłę oddziaływania - ponieważ w znacznej mierze właśnie od tych czynników zależy to, czy organizacji uda się pozyskać darczyńców i wolontariuszy.
- Nie ocenialiśmy działalności merytorycznej organizacji, ale sposób jej zaprezentowania - podkreśla Maciej Wośko. - A czas na to, by się wybić, zostać zauważonym, jest teraz bardzo trudny. Trzeba czymś zaskoczyć, wybić się z tłumu. Dlatego też premiowaliśmy oryginalność, ale i czytelność przekazu.
A formy prezentacji były najróżniejsze, od tradycyjnych, plastycznych, poprzez plakaty, ulotki, katalogi, aż po filmy czy aukcje charytatywne.
Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 9 grudnia podczas gali Bursztynowego Mieczyka. Zwycięska organizacja w nagrodę przejdzie szkolenie z zakresu PR i prezentacji działalności, które przeprowadzi profesjonalna agencja reklamowa.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?