Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Konferencja MADE RESTAURANT 2017 w Europejskim Centrum Solidarności w Gdańsku

oprac. SN
W środę, 4 października najaktywniejsi biznesowo restauratorzy i szefowie kuchni z Polski północnej spotkają się podczas konferencji MADE RESTAURANT 2017, aby profesjonalizować branżę gastronomiczną w ramach kampanii edukacyjnej "Do usług". Spotkanie ma na celu wymianę skutecznych praktyk oraz zintegrowanie prężnych przedsiębiorców i kadrę zarządzającą z Pomorza, Warmii i Mazur wokół największych problemów i mitów gnębiących branżę. Spotkanie odbędzie się w Europejskim Centrum Solidarności.

- Potrzebna jest zmiana wizerunku branży gastronomicznej w Polsce, aby pracownicy przestali traktować ją jako „pracę na chwilę” i zaczęli postrzegać jako dochodową, perspektywiczną profesję, wzorem Zachodu - mówi Krzysztof Janiszewski, współwłaściciel jednej z najlepszych w Polsce restauracji, Senses (gwiazdka Michelin).

Jak to zrobić? Organizatorzy zapraszają restauratorów i szefów kuchni, bo trwa rekrutacja do grona uczestników i prelegentów pomorskiej konferencji gastronomicznej MADE RESTAURANT (http://maderestaurant.pl/konferencja-gastronomiczna-trojmiasto/), której temat przewodni to „Zatrudniaj, angażuj i zarabiaj”. To już drugie z kolei spotkanie liderów lokalnej, polskiej gastronomii organizowane w ramach kampanii edukacyjnej DO USŁUG. Pierwsze odbyło się w maju tego roku w Krakowie (http://maderestaurant.pl/konferencja-gastronomiczna-krakow/ ), a kolejne planowane są we Wrocławiu (13 listopada 2017) i Poznaniu (5 lutego 2018). Tematem przewodnim tegorocznej kampanii MADE RESTAURANT jest poprawa relacji pracownik-pracodawca, podnoszenie prestiżu branży oraz przyciągnięcie do niej nowych ambitnych ludzi, bo ta branża w kontekście rozwoju usług turystycznych i gastronomicznych to przyszłość.

W spotkaniu w Gdańsku wezmą udział liderzy branży, czyli czołowi i najbardziej przedsiębiorczy restauratorzy, szefowie kuchni, managerowie, sommelierzy oraz dostawcy, którzy chcą czynnie wspierać rozwój branży HORECA. To ich biznesowe losy, zdania i poglądy będzie można poznać podczas wykładów, ponieważ będą czynnie brać udział na gdańskiej konferencji MADE RESTAURANT. Debaty i gorące dyskusje o tym, jak zaangażowanie i lojalność pracowników przekłada się na sprzedaż i marketing oraz unikalne doświadczenie gościa w restauracji będą przedmiotem konferencji. To też wyjątkowa okazja do networkingu i integracji środowiska, a dla najprężniejszych dostawców okazja do poznania potrzeb lokalnych klientów.

Podczas debaty „DOSTAWCY - PARTNERZY W BIZNESIE I ROZWOJU PRACOWNIKÓW”, przedsiębiorcy dowiedzą się, na jakie wsparcie mogą liczyć od dostawców/producentów, m.in. szkolenia, warsztaty, systemy motywacyjne, czyli formy, które bezpłatnie pozwolą rozwinąć kompetencje i zmotywować pracowników gastronomii.

Organizatorem wydarzenia jest zespół profesjonalistów MADE (www.madesolutions.com.pl) wyspecjalizowanych w organizacji kampanii, wydarzeń i projektów edukacyjnych w branży HORECA. Agnieszka Małkiewicz (marketing i PR) i Katarzyna Derdzińska (HR i rozwój biznesu) łączą siły z liderami branży, tym razem z Pomorza, Warmii, Mazur i okolic, aby wspólnie zmierzyć się z mitami na temat zarządzania ludźmi w tej branży.

Katarzyna Derdzińska, partner zarządzający MADE podkreśla, że podczas wykładów „skupimy się na problemach z pracownikami (marka pracodawcy, rekrutacja, motywowanie, lojalność, rola pracowników w marketingu - szanse i zagrożenia). Podzielimy się danymi, faktami i dobrymi praktykami w gronie tych, którzy odnoszą sukcesy w gastronomii Polsce Północnej.”

To spotkanie branży ponad wszelkimi podziałami.

Przeczytaj rozmowę z organizatorką Made Restaurant: Przed konferencją Made Restaurant 2017: Gotowanie dla szczęśliwych

Ekspertami będą lokalni wyjątkowi praktycy branży gastronomicznej związani z regionem, a wśród nich: Justyna Zdunek (Metamorfoza), Basia Ritz (Restauracja Ritz), Artur Moroz (Bulaj), Marcin Wachowicz (Aioli), Przemek Woźny (Courtyard by Marriott), Paweł Dołżonek (Pałac Ciekocinko), Agata Wojda (Hotel Bellotto), Monika Ignaciuk (mistrz cukiernictwa), Sławomir Miotk (Stary Browar Kościerzyna***), Paweł Stawicki (Mercato), Piotr Sadowski (Corrèze), Natalia Taranta-Pelc (Restaurant Week), Anna Pikuła i Monika Dybczyk (Hotele SPA dr Irena Eris), Justyna Zalewska (Smakuj Trójmiasto, Food Brand), Agnieszka Górska (Ulala Chef, Krystyna Hartenberger-Pater (PROT), Krzysztof Szulborski (SKP), Jarosław Walczyk (KSK), Tomasz Deker (T. Deker Patissier & Chocolatier), Maciej Roguski (Winkolekcja), Hanna Wencka (Aviko), Katarzyna Noga (ZT Kruszwica), Violetta Hamerska (Etirez), Dorota Minta (GASTRO HR) oraz Katarzyna Derdzińska (MADE), Krzysztof Gorecki (MADE), Agnieszka Małkiewicz (MADE), ), Tomasz Habdas (MADE Solutions), a to dopiero początek...

W programie wydarzenia:
Prelekcja „BUDUJEMY MARKĘ PRACODAWCY W GASTRONOMII”
Prelekcja i studium przypadku „ROZGRYZAMY młode pokolenie MILLENIALSÓW”
Networking gastronomiczny w praktyce
Szkolenie „PRACOWNICY JAKO OGNIWO KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ”
Debata „SZEZ KUCHNI TO TEŻ MANAGER”
Lunch przygotowany przez AMBER SIDE Restaurant & Bar
Prelekcja „FINANSE: REKRUTACJA – INWESTYCJA, ROTACJA – STRATA”
Debata„SKUTECZNIE REKRUTUJEMY i MĄDRZE ZWALNIAMY”
Debata najprężniejszych dostawców HORECA w regionie
Historie i doświadczenia restauratorów MADE TALKS „DZIELIMY SIĘ DOŚWIADCZENIAMI jako pracodawcy”

od 12 lat
Wideo

Wybory samorządowe 2024 - II tura

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na dziennikbaltycki.pl Dziennik Bałtycki