Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów
3 z 4
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Idealnie rozwiązanie to promocje? Niekoniecznie, bo z...
fot. Łukasz Gdak / Polska Press

Klient pozbawiony pieniędzy przez inflację wciąż pożądany, bo w magazynach pełno towarów. Jak marki zabiegają teraz o kupujących?

Idealnie rozwiązanie to promocje? Niekoniecznie, bo z masowym stosowaniem obniżek jest jednak problem. Zaledwie kilka miesięcy temu Marketing Week poinformował, że marki takie jak Superdry, Marks & Spencer i Pizza Express, odchodzą od stosowania rabatów jako powszechnego sposobu na zdobycie uznania klientów. Powód? Jeśli promocje są zbyt częste i dotyczą zbyt szerokiego spektrum towaru, marki mogą w przyszłości narażać się na zniechęcenie klientów do zakupu pełnej ceny.

Zobacz również

Canal+ zaczyna się przygotowywać na Ligę Mistrzów. Złożono wniosek o dodatkowe kanały

Canal+ zaczyna się przygotowywać na Ligę Mistrzów. Złożono wniosek o dodatkowe kanały

Radny-elekt ze Szczecinka złożył mandat przed ślubowaniem. Znamy powód

Radny-elekt ze Szczecinka złożył mandat przed ślubowaniem. Znamy powód

Polecamy

Jak złożyć wniosek o dopłaty do zbóż? Pamiętaj o załącznikach dla ARiMR

Jak złożyć wniosek o dopłaty do zbóż? Pamiętaj o załącznikach dla ARiMR

Męskie Granie 2024 w Gdańsku. Sprawdzamy line-up na Polsat Plus Arenie

Męskie Granie 2024 w Gdańsku. Sprawdzamy line-up na Polsat Plus Arenie

Czy kojarzysz te znaki z podróży samolotem? Ich znaczenie może cię zdziwić

Czy kojarzysz te znaki z podróży samolotem? Ich znaczenie może cię zdziwić