Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Kaszuby wyróżnione w innowacyjnej kampanii. Nagroda Poland Soul Travel

Maja Czech
Maja Czech
Poland Soul Travel
Pomorze i Kaszuby zostały wyróżnione po raz kolejny! Tym razem region został częścią kampanii Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej promującej turystykę slow w naszym kraju.

Poland Soul Travel - Kaszuby

Odbiorcami „Poland Soul Travel” są Austriacy i Szwajcarzy, którzy mają okazję przekonać się o pięknie tego zakątka Polski i dowiedzieć się więcej o jego walorach turystycznych. Kampania Poland Soul Travel wystartowała w marcu. Podkreśla ona przyrodnicze i kulturowe skarby poszczególnych regionów naszego kraju. Przewodnikami po każdym z nich są gospodarze wybranych gospodarstw agroturystycznych, którzy z zaangażowaniem i wiedzą opowiadają o swojej okolicy.

- Turystyka w stylu slow stała się w ostatnim czasie dużym trendem. Zmęczenie życiem na pełnych obrotach sprawia, że ludzie chcą odpocząć w miejscach cichych, spokojnych, pośród natury. Kampania Poland Soul Travel ma pokazać, że Kaszuby również są miejscem, w którym można się zresetować, a przy tym - podziwiać piękno tutejszej natury - mówi o kampanii dyrektor ZOPOT w Wiedniu, Marcin Płachno.

Atrakcje turystyczne Kaszub

W plebiscycie doceniono wyjątkową historię Kaszub, niespotykane nigdzie indziej zabytki, pyszne jedzenie i urocze pensjonaty tworzone z miłością (zwłaszcza gospodarstwa agroturystyczne). Kampania oferuje specjalne trasy zwiedzania wraz z opisami miejsc i zaleceniami dotyczącymi aktywności w wybranych regionach.

Przewodnik prezentuje m.in. historię właścicieli pensjonatu „Stare Gospodarstwo” w Pierszczewku. Przybliża on takie atrakcje jak

  • krajobraz Szwajcarii Kaszubskiej
  • kamienne kręgi w Węsiorach
  • skansen we Wdzydzach Kiszewskich.

Poland Soul Travel pokazuje też Austriakom i Szwajcarom kulturę i kuchnię kaszubską, a także zachęca do aktywności, proponując np. windsurfing lub kitesurfing, wycieczki rowerowe po kaszubskich trasach czy wyprawy kajakowe na Kółku Jezior Raduńskich.

Za realizację kampanii odpowiada Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej z siedzibą w Wiedniu.

ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Kościerzyna i okolice. Wyjątkowe miejsca na Kaszubach - Loryniec

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak globalne ocieplenie zmienia wakacyjne trendy?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na dziennikbaltycki.pl Dziennik Bałtycki