- Remont potrwa do 30 września.W tym czasie urząd będzie pracował bez zmian - mówi Jan Geras, zastępca dyrektora PUP w Kartuzach. - Bezrobotni nie muszą się obawiać, gdyż zapewnimy im dostęp do okienek, w których będą przyjmowani. Nie będzie tylko czynny numerator z systemem przywołania petentów. Nie zmienią się również godziny funkcjonowania urzędu.
Po remoncie pomieszczenia znajdujące się na parterze będą całkowicie zmodernizowane. Wymieniona zostanie posadzka oraz panele ścienne. Wydzielone zostaną też nowe stanowiska pośrednictwa pracy oraz przebudowane będą dwa pomieszczenia.
- Remont podyktowany jest koniecznością dostosowania obiektu do odpowiedniego poziomu - dodaje Jan Geras. - Chcemy zwiększyć liczbę aktywizowanych bezrobotnych, a w tym celu konieczne są nowe stanowiska obsługi petentów.
Wstępny koszt remontu oszacowano na ponad 400 tys. zł.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?