Studenci Wydziału Ekonomii i Zarządzania PG rywalizowali w pięciu kategoriach.
- Osobiście głęboko wierzę w to, że ten konkurs to pierwszy krok do kariery, gdyż staże bądź szkolenia ufundowane przez sponsorów są okazją do nowych kontaktów biznesowych - mówi Natalia Reszczyńska, szefowa biura organizacyjnego konkursu.
Niektóre projekty podejmowały bardzo konkretne i realne problemy, np. Monika Kulon oraz Aneta Łosko, laureatki kategorii plan marketingowy, przygotowały program promocji Gimnazjum i Liceum Programów Indywidualnych w Gdańsku.
- Są to szkoły prowadzące zajęcia dla dzieci z różnymi dysfunkcjami - mówi Aneta Łosko. - Wielu rodziców poszukuje właśnie takich placówek. Pomimo że są to miejsca potrzebne, to ich władze borykają się z problemami promocji i wizerunku.
Pozostali zwycięzcy to:
- Innowacje i planowanie produktu - Monika Konkol, Karolina Jastrzębska, Maja Lesiak za "Projekt wprowadzenia nowego produktu w przedsiębiorstwie Cisowianka".
- Zarządzanie przedsięwzięciami z wykorzystaniem MS Project - Joanna Ferek, Barbara Marocka, Anna Miler za "Plan nawiązania współpracy KH Auto z firmą Toyota".
- Innowacje i planowanie produktu - Agnieszka Ślifierz za "Projekt innowacyjny kabiny sanitarnej wykonanej z aluminium przeznaczonej na domki letniskowe".
- Badania rynkowe - Joanna Nikodemska, Katarzyna Tomaszewicz za "Raport z badań rynkowych i marketingowych" czy zestaw kuleczek "Alien - świecący brzuszek" znajdzie nabywców wśród studentów Politechniki Gdańskiej.
Gratulujemy!
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?