Jak wygląda Kultowy "Poldek" w nowej odsłonie? Nowe oblicze kultowego "Poldka"! Nowy Polonez! Polonez FSO! ZOBACZ ZDJĘCIA 31.07.2021

Wojtek Wielgus
Wojtek Wielgus

Wideo

Jak wygląda Kultowy "Poldek" w nowej odsłonie? Nowy Polonez! ZOBACZ ZDJĘCIA Firma FSO Syrena z Kutna postawiła przed sobą cel przywrócenia kultowych polskich marek samochodów w formie produkcji małoseryjnej. Jeszcze do niedawna zachwycaliśmy się projektem elektrycznej syrenki, a teraz już kolejna odsłona. Nowy koncept kutnowskiej firmy to prawdziwa perełka motoryzacyjna.

Jak wygląda Kultowy "Poldek" w nowej odsłonie?

Nowy koncepcyjny model kultowego Poloneza zapewne zrobi wrażenie na każdym miłośniku nowinek motoryzacyjnych. Popularny Polonez we współczesnej wersji ma odwoływać się do klasy premium w nadwoziu sportback. Jak podali przedstawiciele firmy FSO Syrena S.A. auto ma mierzyć ponad 5 metrów długości.

ZOBACZ NOWEGO POLONEZA - KLIKNIJ W GALERIĘ

Nowy koncepcyjny model kultowego Poloneza zapewne zrobi wrażenie na każdym miłośniku nowinek motoryzacyjnych. Popularny Polonez we współczesnej wersji ma odwoływać się do klasy premium w nadwoziu sportback. Jak podali przedstawiciele firmy FSO Syrena auto ma mierzyć ponad 5 metrów długości. WIĘCEJ NA KOLEJNYM SLAJDZIE

Jak wygląda Kultowy "Poldek" w nowej odsłonie? Nowe oblicze ...

Projektant firmy zapowiedział, że nowy model Poloneza mimo wszystko zachowa klasyczne proporcje wielobryłowego nadwozia starego modelu.

W planach firmy w kolejce czekają kolejne pomysły na odnowienie polskich perełek motoryzacyjnych. Zapowiadany jest powrót Warszawy, Nysy czy Mikrusa.

Zobaczcie najpierw jak prezentuje się nowy koncepcyjny Polonez. Zobaczcie i oceńcie sami. KLIKNIJ W GALERIĘ

ZOBACZ TEŻ:

Każdy zna Fiata 126p, popularny maluch przez 28 lat był produkowany w naszym kraju. To bez wątpienia legenda motoryzacji, która wciąż na twarzach wielu, gdy tylko pojawia się na naszych drogach wyzwala szeroki uśmiech.Obecnie Fiata 126p można zobaczyć jedynie na wystawach oraz muzeach. Pojedyncze zadbane sztuki przemykają czasami przez miasta ale to już jeżdżące perełki. Nowy FIAT 126p może powrócićJak się okazuje nowy Fiat 126p może doczekać się reanimacji i powrócić w nowoczesnej odsłonie. Nie tak dawno powstał nowy projekt miejskiego samochodu elektrycznego o nazwie Fiat 126 Vision!Jest to w pełni elektryczny pierwszy projekt firmy Vecchii. Vision 126 to projekt bardzo nowoczesnego elektrycznego pojazdu. Na pierwszy rzut oka widać duże podobieństwo do polskiego Fita 126p. Pojazd na nowym projekcie jest gabarytowo większy, przód podkreślają ładne kwadratowe reflektory LED do jazdy dziennej. Elektryk Vision 126 również posiada ścięty tył. Następca polskiego Fiata 126p doczekał się otwieranej tylnej klapy w całości wraz z szybą, tam gdzie kiedyś mieścił się silnik teraz pomyślano o przestrzeni bagażowej.Zobaczcie nowego Vision 126, projekt następcy popularnego Fiata 126p - KLIKNIJ DALEJ

Nowy Fiat 126p jako elektryk! Maluch Vision czaruje! Jak Wam...

Materiał oryginalny: Jak wygląda Kultowy "Poldek" w nowej odsłonie? Nowe oblicze kultowego "Poldka"! Nowy Polonez! Polonez FSO! ZOBACZ ZDJĘCIA 31.07.2021 - Express Ilustrowany

Komentarze 23

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

C
Centrum Śmiechu

Nie żebym hejtowal właśnie. Ale... O nim gadają od pół roku i co? I g... Uzik. Poldek... Maluch... Czy ktoś je widział na żywo? Bo dla mnie to śmiech na sali

J
JaM

PiS-iory mówią o wspólnym projekcie. Wiemy już, że Polska wykłada 45 mln EURO, nie wiemy ile wykładają Czesi. Mam nadzieję, że tym razem Polacy będą mądrzy i wykorzystają tą forsę dla wykonawców-polskich !!!

G
Gość
22 kwietnia, 15:41, Gość:

Śmieszą mnie takie artykuły bo to jest pisanie dla pisania. Nic z tych rewelacji jeszcze nigdy nie wynikło. Ale najbardziej rozśmiesza mnie określenie "KULTOWE". Jakie kultowe??? Zwykłe, na tamte czasy marnej jakości wozidła dla biednego ludu biednego kraju. A swoją drogą to mam pytanie, dlaczego Polacy nie potrafią stworzyć marki czegokolwiek (oprócz wódy) która byłaby rozpoznawalna w świecie. Podobno Polak potrafi. Potrafi ale nie to co trzeba.

28 kwietnia, 17:49, Gość:

Bez przesady. Polonez był sprzedawany we Francji i nie tylko. Piszę o Francji bo mieszkałem tam w latach 80-tych i widywałem Poloneza, nie tylko Wódkę Wyborową, Żubrówkę, Korniszony Krakus i sprzęt Unitry. Polonez był nawet w gazetkach z ofertami sprzedaży używanych samochodów.

Sprawdziłem przed chwilą, łącznie wyeksportowano 227 tys. Polonezów. Najwięcej do Chin 41 tys., Wielkiej Brytanii 29 tys., Francji 15 tys.

30 kwietnia, 14:18, Gość:

Nie pleć głupot.

Był sprzedawany, ale kupowali go bo był bardzo tani, zaś z jego kiepskiej jakości kpili do bólu. Dość powiedzieć, że interes w UK był taki, że FSO dołożyło do niego ze względu na naprawy gwarancyjne.

No i te sztuki... Szkoda tylko, że to było przez kilkadziesiąt lat. Za to jedna fabryka Opla w Gliwicach produkowała 150-200 tysięcy, ale rocznie.

Fabryka Opla w Gliwicach nic nie produkowała, fabryka Opla w Gliwicach - skręcała z części.

M
Mobilny Jasio

Gdyby z takim projektem wyszli Polacy 40 lat temu, to moze by sie tym ktos zainteresowal. Wtedy byl nadmiar gotowki, wiec zapisy napelnilyby portfel zamowien. A ze jakosc bylaby pod psem - to juz inna sprawa.

A teraz - Firma TATA opracowala cos takiego w wielkosci Syreny i taniego jak Syrena 50 lat temu na rynku Bangladesz, i co? Hindusi jakos nie chcieli ich kupowac. Nie wiem, czy ta wersja jest dzisiaj w sprzedazy.

A
Amadeusz Nowakowski

Jak to się pojawia tu na portalu omajtka, to znak, że sasin z macierewiczem tęsknią za komuną ale to jest też pewne, że będzie murowany sukces jak z helikopterami, maseczkami, respiratorami....

M
Maciej Frydrychowicz

To chyba już 45 wersja Poloneza.

W przeciwieństwie do realnego Poloneza którego już się nie produkuje, w nim ktoś myślał po co, na co i dla kogo ma być to auto.

Ten przypadek to prawdopodobnie w najlepszym razie model z żywicy, zaadoptowany do nieokreślonego podwozia z silnikiem i bez wnetrza

Dla mnie hit, polonez w wersji premium i projektant cały na biało

Może warto zrobić w końcu jakieś mniejsze, dobrze przemyślane małolitrażowe / hybrydowe /elektryczne auto dostępne w rozsądnej cenie? To przynajmniej miało by szansę realizacji a tak to Pan Damian tylko razie bielą po oczach w filmie.

Czekamy na kolejne wizualcje droga FSO z Kutna, tak się robi polskie auta :)

G
Gość

Te samochody mają jedną wadę: nie istnieją.

No i związek tych wizji z oryginałem jest również czysto wirtualny. Po prostu ktoś powiedział, że to następca poloneza. A może następca łunochoda?

G
Gość
22 kwietnia, 15:41, Gość:

Śmieszą mnie takie artykuły bo to jest pisanie dla pisania. Nic z tych rewelacji jeszcze nigdy nie wynikło. Ale najbardziej rozśmiesza mnie określenie "KULTOWE". Jakie kultowe??? Zwykłe, na tamte czasy marnej jakości wozidła dla biednego ludu biednego kraju. A swoją drogą to mam pytanie, dlaczego Polacy nie potrafią stworzyć marki czegokolwiek (oprócz wódy) która byłaby rozpoznawalna w świecie. Podobno Polak potrafi. Potrafi ale nie to co trzeba.

28 kwietnia, 17:49, Gość:

Bez przesady. Polonez był sprzedawany we Francji i nie tylko. Piszę o Francji bo mieszkałem tam w latach 80-tych i widywałem Poloneza, nie tylko Wódkę Wyborową, Żubrówkę, Korniszony Krakus i sprzęt Unitry. Polonez był nawet w gazetkach z ofertami sprzedaży używanych samochodów.

Sprawdziłem przed chwilą, łącznie wyeksportowano 227 tys. Polonezów. Najwięcej do Chin 41 tys., Wielkiej Brytanii 29 tys., Francji 15 tys.

Nie pleć głupot.

Był sprzedawany, ale kupowali go bo był bardzo tani, zaś z jego kiepskiej jakości kpili do bólu. Dość powiedzieć, że interes w UK był taki, że FSO dołożyło do niego ze względu na naprawy gwarancyjne.

No i te sztuki... Szkoda tylko, że to było przez kilkadziesiąt lat. Za to jedna fabryka Opla w Gliwicach produkowała 150-200 tysięcy, ale rocznie.

G
Gość
22 kwietnia, 15:41, Gość:

Śmieszą mnie takie artykuły bo to jest pisanie dla pisania. Nic z tych rewelacji jeszcze nigdy nie wynikło. Ale najbardziej rozśmiesza mnie określenie "KULTOWE". Jakie kultowe??? Zwykłe, na tamte czasy marnej jakości wozidła dla biednego ludu biednego kraju. A swoją drogą to mam pytanie, dlaczego Polacy nie potrafią stworzyć marki czegokolwiek (oprócz wódy) która byłaby rozpoznawalna w świecie. Podobno Polak potrafi. Potrafi ale nie to co trzeba.

Bez przesady. Polonez był sprzedawany we Francji i nie tylko. Piszę o Francji bo mieszkałem tam w latach 80-tych i widywałem Poloneza, nie tylko Wódkę Wyborową, Żubrówkę, Korniszony Krakus i sprzęt Unitry. Polonez był nawet w gazetkach z ofertami sprzedaży używanych samochodów.

Sprawdziłem przed chwilą, łącznie wyeksportowano 227 tys. Polonezów. Najwięcej do Chin 41 tys., Wielkiej Brytanii 29 tys., Francji 15 tys.

G
Gość

Hurra! Cala Europa kupuje POLDKA. Ile macie juz zamowien? Bedzie prawie tak dobry jak ten stary. Hurraaaa!!!

G
Gość

Jakie nowe oblicze? Przecież to nie ma nic wspólnego z Polonezem.

G
Gość

Śmieszą mnie takie artykuły bo to jest pisanie dla pisania. Nic z tych rewelacji jeszcze nigdy nie wynikło. Ale najbardziej rozśmiesza mnie określenie "KULTOWE". Jakie kultowe??? Zwykłe, na tamte czasy marnej jakości wozidła dla biednego ludu biednego kraju. A swoją drogą to mam pytanie, dlaczego Polacy nie potrafią stworzyć marki czegokolwiek (oprócz wódy) która byłaby rozpoznawalna w świecie. Podobno Polak potrafi. Potrafi ale nie to co trzeba.

D
Diabeł rogaty

Odgrzewacie jakieś kotlety, które mają dwa miesiące. No dobra. To zapytam. Tyle lat media trąbią o nowych samochodach itp. Ile z nich na przestrzeni tylu lat weszło do masowej produkcji ?. Wszystko kończy się na przysłowiowej desce kreślarskiej...

:]

Przecież to są tylko "wizualizacje" a nie realne projekty, kierowane do wdrożenia i produkcji... w byle grze mozna pooglądać efektowniejsze "samochody".

A
Akrak

Żaden z tych samochodów z Kutna ale i tzw. elektromobility poland nie ma najmniejszej szansy wejścia do produkcji .Byłby drogi , kiepskiej jakości i nikt by go nie kupił ( no może parę osób w uniesieniu religilno-patriotycznym )

Dodaj ogłoszenie