Na platformie edukacyjnej Google Internetowe Rewolucje zostały udostępnione nowe tematy związane z rozwojem kompetencji cyfrowych. Kursanci rozszerzą teraz swoje umiejętności o to jak zbudować strategię biznesową online, zacząć stosować marketing treści czy zamienić dane w przydatne statystyki. Ponadto, w ramach dodatkowej sekcji mogą zapoznać się ze sposobami zwiększania swojej efektywności w pracy, a także z lekcją “Wprowadzenie do systemów uczących się”.

Nowe tematy trafiły na platformę dzięki sugestiom samych kursantów, którzy po odbyciu szkolenia chcieli dalej zdobywać wiedzę w ramach projektu Google Internetowe Rewolucje.

● Pierwszy z nowych obszarów ma pomóc użytkownikom zaplanować strategię prowadzenia działalności w internecie. Poznają m.in. sprawdzone metody tworzenia strategii biznesowej, dowiedzą się jak ich potencjalni klienci szukają firm w sieci, jak wyróżnić się na tle konkurencji oraz jak stawiać i śledzić cele biznesowe.
● W ramach drugiego tematu uczestnicy zostaną wprowadzeni w dziedzinę marketingu treści. Poznają m.in. sprawdzone metody tworzenia strategii marketingu treści i dowiedzą się jak docierać do właściwych osób we właściwym czasie. W tej lekcji zostaną także omówione różne rodzaje treści, sposoby na ich promowanie, jak i narzędzia do pomiaru osiągniętego przez nie wpływu.
● Wiadomości z trzeciego tematu pozwolą kursantom wyciągać przydatne wnioski ze zgromadzonych danych i lepiej rozumieć swoich odbiorców. Uczestnicy dowiedzą się także czym jest Cykl Deminga, nauczą się panować nad liczbami przy pomocy arkuszy kalkulacyjnych oraz efektywnie prezentować dane.

Uczestnikom szkolenia udostępniono także sekcję z dodatkowymi materiałami, która pozwala na uzupełnienie wiedzy, ale nie jest obowiązkowa do zaliczenia, aby otrzymać certyfikat Internetowych Rewolucji.
● Pierwszy dodatkowy temat dotyczy efektywnej organizacji czasu pracy. Uczestnicy dowiedzą się jak działać według priorytetów, delegować obowiązki i skutecznie zarządzać codziennymi zadaniami. Poznają także zalety rozwiązań chmurowych, jak i dobre praktyki związane ze stosowania ich w pracy.
● Kursanci mogą zapoznać się także z tematem poświęconym systemom uczącym się. W filmach przedstawione zostało praktyczne zastosowanie tych technologii, które mogą pomóc zarówno przy filtrowaniu zdjęć, jak i w rozwiązaniu znacznie bardziej złożonych kwestii.

Internetowe Rewolucje dla firm
W 2017 r. w ramach akcji Internetowe Rewolucje w całej Polsce prowadzone były szkolenia wspierające rozwój małych i średnich przedsiębiorstw. W projekcie w tym roku wzięło udział już ponad 10 tysięcy przedsiębiorców, a ze szkoleń internetowych, dostępnych od listopada 2015, skorzystało do tej pory 100 tysięcy osób.

Tegoroczna odsłona Internetowych Rewolucji była prowadzona we współpracy ze Związkiem Przedsiębiorców i Pracodawców. Google cały czas zapewnia małym i średnim firmom bezpłatne konsultacje z doradcami Internetowych Rewolucji. W całej Polsce 30 doradców udziela im bezpłatnego wsparcia w analizie ich potrzeb i dotychczasowych działań w internecie, przy wykorzystaniu narzędzi internetowych, a także pomocy w zdefiniowaniu indywidualnego planu działania w internecie. Doradcy są także dostępni dla firm w razie pytań lub wątpliwości na etapie wdrażania rozwiązań z planu działania. Poza konsultacjami w całym kraju odbywają się też darmowe szkolenia dla przedsiębiorców.

Jak wynika z badania Internetowe Rewolucje Google – Ipsos Impact Study, w 2017 r. aż 94% przedsiębiorców było usatysfakcjonowanych ze szkolenia. Z pozytywnym odbiorem spotkały się także plany dalszych działań dla ich biznesu, które pomogli opracować doradcy. Aż 89% przedsiębiorców stwierdziło, że przyczynią się one do zwiększenia efektywności firmy w przyszłości. Szkolenia w ramach Internetowych Rewolucji otwierają także nowe perspektywy przed prowadzącymi biznes - 72% z nich poznało nowe sposoby prowadzenia działalności gospodarczej online. Ogółem aż 99% poleciłoby udział w projekcie innym przedsiębiorcom lub swoim partnerom biznesowym.

Żeby wziąć udział w projekcie wystarczy wypełnić krótki formularz zgłoszeniowy na stronie g.co/InternetoweRewolucjeDlaFirm.

Poznaj historię sukcesu Miejscówki dla miłośników sportu i dobrej kawy:

logo Google

Partnerem cyklu jest Google , organizator programu edukacyjnego Internetowe Rewolucje g.co/InternetoweRewolucjeDlaFirm