Jak się zmieniły logotypy światowych marek? Rozpoznasz te aktualne? [TEST]

JKZaktualizowano 
Znamy je wszyscy, jednak nie zawsze zdajemy sobie sprawę, że logotypy - tak jak i całe marki - regularnie przechodzą tzw. "rebranding". Oznacza to, że ich identyfikacja wizualna ulega pewnemu procesowi zmian - zaktualizowaniu, delikatnemu odświeżeniu lub całkowitemu przeprojektowaniu - w celu osiągnięcia jak najlepszej pozycji na rynku. Niekiedy zmiany są tak drobne, że nie zauważamy różnicy. Bywa też tak, że logotypy ulegają poważnej transformacji, dzieląc odbiorców na zwolenników i przeciwników nowego oblicza. Zobaczcie, jak zmieniały się logo słynnych marek na przestrzeni lat i sprawdźcie, czy umiecie wskazać to najbardziej aktualne.

polecane: 60 Sekund biznesu: Ekonomia współdzielenia coraz popularniejsza.

Wideo

Materiał oryginalny: Jak się zmieniły logotypy światowych marek? Rozpoznasz te aktualne? [TEST] - Polska Times

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie