Znana jako perfekcyjna Pani domu Małgorzata Rozenek ruszyła na pomoc polskim hotelarzom.
- Nie mieliśmy pojęcia jak zmieni się nasz hotel, w końcu nagrywaliśmy pierwszy odcinek całej piekielnej serii. Małgosia nie tylko zajęła się poprawą wykończenia, ale przede wszystkim wskazała nam kierunek rozwoju. To bardzo ciepła osoba, potrafiła spojrzeć na nasz rodzinny biznes obiektywnie, dzięki temu zauważyliśmy nasze błędy i z nową energią wprowadzamy zasugerowane zmiany - mówi Katarzyna Stangrecka, właścicielka Hotelu Otomin.
Ekipa programu spędziła w hotelu 7 dni. Przez ten czas obserwując codzienne zmagania pracowników i właścicieli oraz oceniając wyposażenie i ofertę hotelu Otomin.
Magda Gessler przeprowadzi kuchenne rewolucje w szkołach w Słupsku?
- Słuchanie niektórych opinii początkowo było bardzo trudne, ale ostatecznie zdaliśmy sobie sprawę, że musimy postawić krok do przodu - dodaje Katarzyna Stangrecka.
Hotel Otomin po emisji odcinka zgodnie z nowymi wytycznymi wdrożył ciekawe zmiany w wystroju i w menu restauracyjnym oraz wprowadził promocje cenowe pobytów hotelowych.
Agnecja TVN/ x-news
Wyniki II tury wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?