Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Grupa Lotos promuje polską giełdę w CNN

Jacek Klein
Grupa Lotos jest jedną ze spółek biorącą udział w kampanii promującej polski rynek kapitałowy, która wystartowała na antenie CNN International. To wspólna inicjatywa Ministerstwa Skarbu Państwa i Ministerstwa Spraw Zagranicznych we współpracy z czołowymi polskimi spółkami.

W 30-sekundowej reklamie, obok prezesa Grupy Lotos, Pawła Olechnowicza, prezesi polskich spółek: Ludwik Sobolewski, prezes Giełdy Papierów Wartościowych, Zbigniew Jagiełło, prezes PKO Banku Polskiego, oraz Andrzej Klesyk, prezes PZU, mówią o roli, jaką odegrał polski rynek kapitałowy w rozwoju ich firm.

Sprzedaż Lotosu: Resort skarbu wyłonił cztery firmy

Kampania składa się ze specjalnie przygotowanego spotu reklamowego, którego emisję zaplanowano w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka) oraz banera eksponowanego na stronach internetowych CNN. 10-tygodniowa kampania podzielona została na dwie części. Pierwsza, rozpoczęta 17 czerwca, będzie trwała trzy tygodnie. Druga, siedmiotygodniowa, zaplanowana została na wrzesień br. Łącznie spot reklamowy zostanie wyemitowany 380 razy, a baner internetowy wyświetlony 2 mln razy.

Spot reklamowy został przygotowany przez Turner Commercial Productions - dom produkcyjny telewizji CNN.

Codziennie rano najważniejsze informacje z "Dziennika Bałtyckiego" prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera!

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dziennikbaltycki.pl Dziennik Bałtycki