Grupa Energa dostosowała logo do wizerunku swojego właściciela - Orlenu

OPRAC.:
Jacek Klein
Jacek Klein
Energa pod skrzydłami PKN Orlen zmienia kolorystykę swojego logo. Oprócz nowych barw – bieli i czerwieni – obok znaku Energi pojawia się też informacja o Grupie Orlen, której częścią jest teraz gdańska spółka.

Modyfikacja znaku Energi jest przeprowadzana etapami. W pierwszej kolejności dostosowane do aktualnej kolorystyki zostaną nośniki związane z realizacją projektów marketingowych (nośniki promocyjne ) i sponsoringowych czy też materiały cyfrowe, w tym identyfikacja wizualna w mediach społecznościowych. Dalsze prace będą dostosowane do tempa integracji z Grupą Orlen.

W kwietniu 2020 roku dominującym akcjonariuszem Energi SA został PKN ORLEN. To kolejny etap w tworzeniu jednego, silnego koncernu multienergetycznego o zdywersyfikowanych przychodach i znaczących możliwościach inwestycyjnych. Przejęcie Energi umożliwia też jeszcze skuteczniejszą realizację strategii energetycznej PKN ORLEN, nastawionej na źródła nisko- i zeroemisyjne.

Co w Polsce drożeje najszybciej?

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie