Gdańska firma odzieżowa LPP w centrum handlowym w stolicy Finlandii ze wszystkimi swoimi markami odzieżowymi

JKL
Salony Reserved, Mohito, Cropp, House i Sinsay, zajmują łączną powierzchnię poand 6,5 tys. metrów kwadratowych w Mall of Tripla, największym obiekcie handlowym w Finlandii.

Producent odzieży z Gdańska w październiku zadebiutował w Finlandii. To 25 kraj na mapie gdańskiej spółki. W Mall of Tripla w Helsinkach otwarto salony wszystkich pięciu marek odzieżowych LPP.

- Czynnikiem decydującym o otwarciu naszych salonów jest przede wszystkim atrakcyjność przestrzeni handlowej - dlatego podjęliśmy decyzję o debiucie wszystkich pięciu marek w Helsinkach. Centrum Mall of Tripla to świetnie skomunikowany, wielofunkcyjny obiekt, który daje nam potencjał dotarcia zarówno do Finów, jak i odwiedzających stolicę turystów. Debiutujące centrum ma szansę stać się najważniejszym punktem handlowym na mapie Finlandii - komentuje Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP ds. finansowych.

W promieniu zaledwie 1 km od centrum handlowego zlokalizowane są kluczowe miejsca na mapie Helsinek, które przyciągają około 3,6 miliona odwiedzających rocznie: Hartwall Arena, Helsinki Expo and Convention Centrum, Stadion Olimpijski oraz park rozrywki Linnanmäki.

Nowo otwarta galeria mieści 250 punktów handlowych. LPP jest jedynym najemcą, który ma w niej aż pięć salonów.

- Zgodnie z przyjętą strategią rozwoju sieci stacjonarnej chcemy, aby nasze marki pojawiały się w najważniejszych punktach handlowych na mapie Europy. Debiut w Finlandii jest kolejnym krokiem milowym. To rynek wymagający i hermetyczny, ale my lubimy wyzwania. Zwłaszcza, jeśli stawką jest budowanie globalnej rozpoznawalności naszych marek - dodaje Przemysław Lutkiewicz.

Po fińskim debiucie salony stacjonarne marek LPP działają już na 25 rynkach. W ostatnich miesiącach polski producent uruchomił także sprzedaż internetową na Ukrainie, która jest dla firmy 13. rynkiem e-commerce. W 2020 roku spółka planuje otwarcie pierwszych salonów stacjonarnych w Macedonii Północnej, czym umocni swoją pozycję w regionie Europy Południowo-Wschodniej.

LPP posiada sieć ponad 1700 salonów sprzedaży o łącznej powierzchni ponad 1 mln m kw. oraz sklepy on-line W oparciu o globalną sieć zaopatrzenia, polski producent odzieży dystrybuuje rocznie przeszło 200 mln sztuk odzieży na 3 kontynenty.

Po 25 latach od założenia firma stała się największa spółka odzieżową w Polsce zatrudniającą w wszystkich rynkach 25 tys. osób.

Czytaj także: #CiaoKendall. Kardashianka twarzą marki Reseved gdańskiej firmy odzieżowej LPP

Kardashianka twarzą marki wywodzącej się z Trójmiasta. W tym...

TOP 100 POMORSKICH FIRM - RAPORT:

POLECAMY NA STREFIE BIZNESU:

W czerwcu zapłaciliśmy w sklepach mniej niż w maju

Wideo

Komentarze 4

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

B
Beata

A niech mają w całej Europie sklepy. Czemu nie? W niczym ubrania z Resrved nie są gorsze od zachodnich sklepów. A tak przynajmniej zagranica dla odmiany pokupuje w naszych sklepach.

j
jjj

Brawo.Ciągle mamy za mało takich firm jak LPP, które starają się zwojować świat.

W
Witold

Fajnie. Życzę, żeby mieli sklepy w kolejnych 25 krajach. Niech zagranica kupuje u nas a nie tylko mu w zagranicznych sklepach.

b
bebe

Ekspansji ciąg dalszy, dobra strategia, trzeba budować świadomość marki w całej Europie, to jest klucz do sukcesu.

Dodaj ogłoszenie