Podwyżki cen biletów komunikacji miejskiej nigdy nie cieszą pasażerów. Łatwiej je jednak znieść, gdy są one wprowadzane sprawnie. Z sygnałów, które docierały do naszej redakcji w mijającym tygodniu można wywnioskować, że najnowsza podwyżka w Gdańsku dostarczyła jednak pasażerom także innych, poza droższym przejazdem, niedogodności.
- Regularnie przy zakupie biletów korzystam z aplikacji moBilet. W weekend wyświetliły mi się jeszcze stare ceny - mówi pani Agata.
- Kierowcy nie mają jeszcze w sprzedaży nowych biletów! - alarmują w komentarzach na naszej stronie internetowej pasażerowie pojazdów gdańskiego ZKM.
- Bilety do sprzedaży w pojazdach komunikacji miejskiej zostały pobrane przez trzech naszych operatorów w dniach: ZKM w dniu 22 czerwca, PKS -23 czerwca i WARBUS -30 czerwca. Zgodnie z zawartymi z operatorami umowami przewozowymi, kierowcy są zobowiązani do posiadania biletów w sprzedaży. Za nieprowadzenie sprzedaży biletów zgodnie z zawartą umowa, za wyjątkiem sytuacji, w których nastąpiła znaczna nieprzewidywalna sprzedaż biletów, operatorom naliczana jest przez ZTM kara finansowa wynosząca 100 proc. ceny najtańszego biletu miesięcznego pełnopłatnego według obowiązującej taryfy. Prosimy o wskazywanie, w którym konkretnie autobusie i kiedy nie było biletów - mówi Zygmunt Gołąb, rzecznik prasowy gdańskiego Zarządu Transportu Miejskiego.
Gdzie można kupić bilety uzupełniające? Jaka jest nowa, obowiązująca taryfa? Czytaj więcej: Problemy z nowymi biletami komunikacji miejskiej w Gdańsku
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?