Gdańsk: Nowy punkt obsługi Energi w samym centrum Wrzeszcza

Jacek Klein
Nowy salon obsługi klientów Energi we Wrzeszczu
Nowy salon obsługi klientów Energi we Wrzeszczu Materiały prasowe
Od czwartku klienci Energi w Gdańsku obsługiwani będą w nowym salonie w centrum Wrzeszcza przy ul. Brzozowej, tuż przy znanej niegdyś restauracji Cristal.

- Zmieniliśmy lokalizację biura, aby klientom było wygodniej do nas dotrzeć - mówi Jacek Staruch, dyrektor pionu rynku masowego w Enerdze - Obsługa i Sprzedaż sp. z o.o.

- Centrum Wrzeszcza ma dogodne połączenia komunikacyjne, blisko jest stacja SKM, linia tramwajowa. Nowe biuro ma także dodatkowe możliwości. Jest tutaj kiosk multimedialny, pozwalający na bezpośrednie zalogowanie się do elektronicznego Biura Obsługi Klienta oraz bezpłatny telefon umożliwiający szybkie połączenie z obsługą call center w celu wyjaśnienia np. wątpliwości.

Klientów będzie obsługiwać ośmiu konsultantów, od poniedziałku do piątku, w wydłużonych godzinach pracy od 8 do 18. Będzie można załatwić wszystkie sprawy związane z przyłączeniem do sieci energetycznej, podpisać umowę, zapoznać się z ofertami Energi dla klientów indywidualnych czy też wyjaśnić kwestie związane z płatnościami. Do nowej siedziby nie przeniesiono kas. Zostaną one w dotychczasowym punkcie przy ul. Towarowej. Rachunki można opłacać jednak przez internet i w punktach Via Moje Rachunki.

Podobny do tego we Wrzeszczu salon obsługi zostanie niedługo otwarty w centrum Słupska, w przyszłym roku w centrum Gdyni.

Grupa Energa już dziesiąty miesiąc z rzędu notuje wzrost wyników finansowych, bijąc kolejne rekordy. Przychody na koniec października w porównaniu do danych na koniec września wzrosły o 13 procent i wyniosły 7 mld 490 mln zł (w całym 2009 r. - 8 mld 380 mln zł). EBITDA wzrosła o 11 proc. do 1 mld 251 mln zł, przekraczając tym samym ubiegłoroczny wynik o 200 mln zł, a zysk netto wzrósł o 10 proc. do 645 mln zł. Dla porównania: w całym ubiegłym roku wyniósł 425 mln zł.

- To rzeczywiście dobry rok. Dotychczasowe wyniki finansowe są najlepsze w historii spółki. Udało się je osiągnąć również dzięki redukcji kosztów operacyjnych i poprawie efektywności zarządzania. Widać już także pierwsze efekty procesu restrukturyzacji Grupy. Obecnie trwa proces konsolidacji służb księgowych i kadrowych, spółek handlowych, transportowych oraz elektrowni wodnych. Rozpoczęła się też kolejna faza procesu transformacji IT, którego celem jest stworzenie kluczowego obszaru wspierającego biznes, na jakim będzie budowana przewaga konkurencyjna Grupy - ocenia Mirosław Bieliński, prezes Energi SA.

Największy wkład w poprawę wyniku finansowego Grupy Energa mają segmenty dystrybucji energii oraz wytwarzania w elektrowniach wodnych.

W czerwcu zapłaciliśmy w sklepach mniej niż w maju

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie