Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Gdańsk ma nową firmę do promocji w internecie. Projekt PR bez kontraktu

Ewelina Oleksy
Archiwum
Gdańsk wybrał nową agencję do obsługi mediów społecznościowych. Tym samym Urząd Miejski zrezygnował z usług promocyjnych Projekt PR, które świadczyło je miastu od 2010 r.

Nowa agencja promocyjna- Personal PR-pracę zaczyna od lutego. Chwali się tym na swoim facebookowym profilu:

"Jest nam niezmiernie miło poinformować, że od lutego 2016 roku będziemy prowadzić media społecznościowe dla Miasta Gdańska! Nasz zespół brał udział w postępowaniu konkursowym w trybie zapytania ofertowego. Pod ocenę brano analizę dotychczasowych działań Gdańska w mediach społecznościowych, kreatywność propozycji działań dodatkowych, dotychczasowe doświadczenie i cenę"- pisze Personal PR, firma z Wrzeszcza.

Jak informuje Antoni Pawlak, rzecznik prezydenta Pawła Adamowicza, obowiązkiem agencji będzie obsługa ePR Miasta w jego kanałach w mediach społecznościowych t.j. facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, 4SQ, Google+, Spotify. - Codziennie w godzinach 7-23 oraz w innych godzinach w szczególnych sytuacjach. Działania mają na celu kreowania wizerunku Gdańska jako miasta nowoczesnego, polskiej stolicy internetu- wskazuje Pawlak.

I dodaje, że miesięczny koszt obsługi wyniesie 7300 zł netto (cena uwzględnia miesięczny budżet na kampanie reklamowe wysokości 1000 zł netto z którego Miasto może skorzystać lub nie, bądź przesunąć go na działania w innym miesiącu).

- Umowa zawierana jest na rok z możliwością przedłużenia- informuje rzecznik. Od 2010 r. miasto współpracowało w tym zakresie z firmą Projekt PR.

-Ostatnia umowa z agencją ProjektPR zawarta była na rok 2015, z końcem roku Miasto zobowiązane było przeprowadzić postępowanie konkursowe celem wyłonienia agencji do obsługi ePR. kryteriami wyboru była: cena, dotychczasowe doświadczenie w obsłudze ePR, analiza dotychczasowych działań Miasta w SoMe, propozycje działań dodatkowych oraz rozwiązanie zadania kreatywnego. Agencja Personal PR przedstawiła najciekawszą i najkorzystniejszą ofertę- wyjaśnia Pawlak.

W roku 2014 firma Projekt PR otrzymała od miasta wynagrodzenie w wysokości 58 800 zł netto w miesięcznych ratach. Udziałowcem w niej był Tomasz Nadolny - od 2013 r. do teraz doradca w Kancelarii Prezydenta. Jak jednak informuje magistrat, przed podjęciem pracy w UM Nadolny przestał być udziałowcem oraz pełnić jakiekolwiek funkcje związane z Projekt PR.

[email protected]

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dziennikbaltycki.pl Dziennik Bałtycki