Tak jak wszystkie jachty żaglowe i motorowe oferowane przez gdańską stocznię, Bounty został zaprojektowany zgodnie z życzeniami klienta. W tym tygodniu ekipa Sunreef Yachts wypłynie katamaranem na morze, aby przeprowadzić go do Włoch.
- Bieżący rok możemy uznać za bardzo pomyślny - zaznacza Marta Bubienko, prokurent Sunreef Yachts. - Naszym odbiorcom przekazaliśmy 12 katamaranów różnych modeli. Następne znajdują się w fazie budowy i projektowania. W minioną środę podpisaliśmy kontrakt na dostarczenie kolejnego jachtu 70 Sunreef Power. Prowadzimy zaawansowane rozmowy dotyczące zbudowania jachtów innych modeli, w tym żaglowego Sunreef 60 Loft Grace, będącego nowością w naszej ofercie.
Przypomnijmy, trwa budowa nowej stoczni w Gdańsku nad Martwą Wisłą, w rejonie dzielnicy Rudniki, co zwiększy znacznie możliwości produkcyjne firmy. Hale, w których będą budowane jachty, będą miały powierzchnię 16 tys. m kw. Przeniesienie produkcji z terenu byłej Stoczni Gdańskiej do nowych obiektów powinno nastąpić w przyszłym roku.
Katamaran modelu 70 Sunreef Power, w różnych wersjach wyposażenia, gdańska stocznia oferuje od 2008 roku i cieszy się on dużym zainteresowaniem zagranicznych klientów. Jego dwupływakowy kadłub, uformowany z tworzywa sztucznego (kompozytu), ma długość 21,4 m, szerokość - 9,3 m i zanurzenie - 1,8 m. Napęd jachtu stanowią 2 silniki wysokoprężne firmy John Deere Marine Diesel Engines o mocy po 500 KM. Załoga katamarana składa się z 2 osób. Armator i goście mają do dyspozycji 8 miejsc w kabinach.
[email protected]
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?