Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Gdańsk: Klienci Energi Obrót mają swojego rzecznika. Został nim Stanisław Konował

Jacek Klein
mat. prasowe
Energa Obrót powołała rzecznika klienta. Został nim Stanisław Konował. Zadaniem rzecznika jest analiza i wyjaśnianie najbardziej skomplikowanych spraw klientów. Jak wyjaśnia Energa powołanie rzecznika klienta, uczyni firmę jeszcze bardziej nowoczesną i przyjazną odbiorcom energii, stawiając ich potrzeby w centrum zainteresowania.

- Rzecznik reprezentuje interesy klientów w szczególnie trudnych, problematycznych sytuacjach, jako instancja odwoławcza. Należy podkreślić, że sprawy, którymi zajmuje się rzecznik klienta, należą od najbardziej skomplikowanych i długotrwałych. Standardowymi reklamacjami i zgłoszeniami niezmiennie zajmować się będzie profesjonalny, doświadczony zespół specjalistów - podkreśla Jarosław Dybowski, prezes zarządu Energi Obrót.

Grupa Energa osiągnęła pół miliarda zysku po I półroczu 2017

Rzecznik został powołany do pomocy klientom w sprawach wychodzących poza standardowe procedury - gdzie rozwiązanie problemu wymaga np. kontaktu z organami zewnętrznymi, pozyskania opinii prawnej czy skoordynowanej pracy naszych specjalistów spoza obszaru obsługi klienta. Jego zadaniem jest też edukowanie klientów, np. w zakresie ich uprawnień, czy procedur wynikających z prawa energetycznego.

Do rzecznika przez formularz na stronie internetowej www.energa.pl/. można przesłać skargę lub uwagi dotyczące otrzymanej odpowiedzi.

TOP 100 najlepszych firm na Pomorzu
Kliknij w obrazek, aby dowiedzieć się więcej!
Najbogatsze firmy na Pomorzu

Dodatkowym zadaniem rzecznika jest gromadzenie sugestii i pomysłów dotyczących funkcjonowania obsługi klienta.

- Doświadczenia z ostatnich tygodni, szczególnie związane z prowadzonymi przez grupę dyżurami prasowymi w lokalnych redakcjach, wyraźnie pokazują, jak wiele z problemów klientów udało się już wyeliminować dzięki zaangażowaniu naszych specjalistów - zaznacza Stanisław Konował, nowo powołany rzecznik klienta Energi Obrót. - Wyzwanie stanowią dla nas najbardziej złożone, nieszablonowe problemy. Jestem pewien, że dzięki wspólnej pracy uda nam się wyjaśnić wszystkie wątpliwości klientów.

- Rzecznik klienta, który usprawnia jakość obsługi i rozwiązuje najbardziej skomplikowane sprawy klientów, ma w swoich strukturach wiele firm, m.in. Orange, Play, PZU, Ergo Hestia, BPH, BGŻ, BNP Paribas, PKO BP. Jest to jeden z bardziej efektywnych sposobów na podnoszenie standardów w relacjach z klientami. Podobne stanowisko istniało już kiedyś w naszej firmie. Praktyka pokazała, że było to cenne wsparcie - poinformował Adam Kasprzyk, rzecznik prasowy Grupy Energa.
[email protected]

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na dziennikbaltycki.pl Dziennik Bałtycki