Usługa prawdopodobnie wzbudzi zainteresowanie klientów, na co wskazują testy. Tylko w ciągu pierwszego próbnego miesiąca z możliwości tej skorzystało ponad pół tysiąca osób. Aplikacja elektronicznego Biura Obsługi Klienta (meBOK) aktualnie dostępna jest dla urządzeń mobilnych (smartfon i tablet) wyposażonych w systemy operacyjne iOS oraz Android. Docelowo firma planuje wdrożenie usługi dedykowanej pozostałym najbardziej popularnym systemom operacyjnym, których użytkownicy już dziś mogą korzystać z "lekkiej" wersji platformy eBOK, przygotowanej specjalnie na telefony komórkowe.
Czytaj także: Przejęcie Energi przez PGE: Sąd podtrzymał sprzeciw UOKiK
meBOK umożliwia dostęp, przez całą dobę, siedem dni w tygodniu, do wielu funkcji m.in.: podglądu salda rachunku, terminu płatności oraz aktualnych i archiwalnych danych z faktur oraz wpłat; podglądu informacji o posiadanych umowach; prezentacji wykresów oraz statystyk związanych ze zużyciem energii elektrycznej; samodzielnego rozliczania zużytej energii w oparciu o stan licznika; zakupu energii do licznika przedpłatowego w systemie pre-paid.
Dostęp do konta eBOK za pomocą smartfona lub tabletu jest prosty. Należy pobrać darmową aplikację, zalogować się przy użyciu posiadanego identyfikatora i hasła używanego w tradycyjnej wersji platformy eBOK lub przejść prosty proces rejestracji i założyć konto użytkownika.
Kto musi dopłacić do podatków?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?