Gdańsk: Bilety z logo Euro 2012 już są w kioskach

Anna Werońska
Pierwsze bilety komunikacji miejskiej z gdańskim logotypem przygotowanym na Euro 2012 są już w sprzedaży.

- Zamówiono ich 14 milionów - mówi Dariusz Wołodźko z biura prasowego Urzędu Miejskiego w Gdańsku. - Siedem milionów zostanie wyprodukowanych i sprzedanych w tym roku, a reszta od maja 2012 roku - dodaje.

Logotyp miejski "Gdańsk - gospodarz, UEFA Euro 2012", z sylwetką Neptuna, znajduje się na rewersie biletów. Jak podkreślają urzędnicy - jego wygląd wynika z zawartej wcześniej umowy z UEFA, a sam pomysł naniesienia go na tramwajowe i autobusowe bilety narodził się podczas współpracy Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku, Biura Prezydenta ds. Sportu i Euro 2012 oraz Biura Prezydenta ds. Promocji Miasta.

Mistrzowskie nadruki będzie można zobaczyć zarówno na biletach normalnych, jak i ulgowych, w tym godzinnych, na jeden przejazd, całodobowych oraz nocnych.
Właśnie nocne, na jeden przejazd, będą najbardziej unikatowe, bo zostaną wyprodukowane tylko w 6 tys. egzemplarzy. Najwięcej - prawie 4,5 mln - będzie biletów ulgowych, za 1,40 zł.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie