- Zamówiono ich 14 milionów - mówi Dariusz Wołodźko z biura prasowego Urzędu Miejskiego w Gdańsku. - Siedem milionów zostanie wyprodukowanych i sprzedanych w tym roku, a reszta od maja 2012 roku - dodaje.
Logotyp miejski "Gdańsk - gospodarz, UEFA Euro 2012", z sylwetką Neptuna, znajduje się na rewersie biletów. Jak podkreślają urzędnicy - jego wygląd wynika z zawartej wcześniej umowy z UEFA, a sam pomysł naniesienia go na tramwajowe i autobusowe bilety narodził się podczas współpracy Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku, Biura Prezydenta ds. Sportu i Euro 2012 oraz Biura Prezydenta ds. Promocji Miasta.
Mistrzowskie nadruki będzie można zobaczyć zarówno na biletach normalnych, jak i ulgowych, w tym godzinnych, na jeden przejazd, całodobowych oraz nocnych.
Właśnie nocne, na jeden przejazd, będą najbardziej unikatowe, bo zostaną wyprodukowane tylko w 6 tys. egzemplarzy. Najwięcej - prawie 4,5 mln - będzie biletów ulgowych, za 1,40 zł.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na Twitterze!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?