Gdańsk: Bilety z logo Euro 2012 już są w kioskach

Anna Werońska
Udostępnij:
Pierwsze bilety komunikacji miejskiej z gdańskim logotypem przygotowanym na Euro 2012 są już w sprzedaży.

- Zamówiono ich 14 milionów - mówi Dariusz Wołodźko z biura prasowego Urzędu Miejskiego w Gdańsku. - Siedem milionów zostanie wyprodukowanych i sprzedanych w tym roku, a reszta od maja 2012 roku - dodaje.

Logotyp miejski "Gdańsk - gospodarz, UEFA Euro 2012", z sylwetką Neptuna, znajduje się na rewersie biletów. Jak podkreślają urzędnicy - jego wygląd wynika z zawartej wcześniej umowy z UEFA, a sam pomysł naniesienia go na tramwajowe i autobusowe bilety narodził się podczas współpracy Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku, Biura Prezydenta ds. Sportu i Euro 2012 oraz Biura Prezydenta ds. Promocji Miasta.

Mistrzowskie nadruki będzie można zobaczyć zarówno na biletach normalnych, jak i ulgowych, w tym godzinnych, na jeden przejazd, całodobowych oraz nocnych.
Właśnie nocne, na jeden przejazd, będą najbardziej unikatowe, bo zostaną wyprodukowane tylko w 6 tys. egzemplarzy. Najwięcej - prawie 4,5 mln - będzie biletów ulgowych, za 1,40 zł.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Wideo

Komentarze

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Przejdź na stronę główną Dziennik Bałtycki
Dodaj ogłoszenie