Gdańsk bez reklam. Tak miasto zmieniło się po uchwale krajobrazowej

Artur Kopecki
Przemyslaw Swiderski
Trzy lata temu Gdańsk przyjął uchwałę krajobrazową, które reguluje umieszczania reklam w przestrzeni publicznej. Czy rewolucja przyniosła efekt? Zdecydowanie tak! Zniknęły wielkopowierzchniowe reklamy, które niekiedy przysłaniały całe budynki, a wszystkie banery i plakaty, które często w dość jarmarcznej formie zalewały przestrzeń, teraz przybrały nieco bardziej uporządkowaną formę. Fanpage Pogromy Reklamozy przygotował porównanie, jak poszczególne budynki wyglądały przed wprowadzeniem nowych przepisów i po. Zobaczcie, jak zmienił się Gdańsk!

Gdańska Szkoła Szyldu. Projektanci odświeżyli szyldy sklepów...

Strefa Biznesu - Boże Ciało 2023. Gdzie i za ile wyjadą Polacy?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na dziennikbaltycki.pl Dziennik Bałtycki
Dodaj ogłoszenie