Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Formacja Nieżywych Schabuff nagrywa w Gdańsku teledysk [WIDEO, ZDJĘCIA]

Ewelina Oleksy
Teledysk do nowej piosenki Formacji Nieżywych Schabuff powstaje w Gdańsku
Teledysk do nowej piosenki Formacji Nieżywych Schabuff powstaje w Gdańsku Karolina Misztal
Zespół Formacja Nieżywych Schabuff powraca z nowym przebojem! W czwartek w Gdańsku ekipa z Olkiem Klepaczem na czele nagrywała teledysk do piosenki pt. „Bursztyn”.

Posłuchaj nowego singla FNS

Lepszej scenerii do tego kawałka nie mogliśmy znaleźć!- przyznawali w czwartek członkowie zespołu Formacja Nieżywych Schabuff, którzy pojawili się w galerii bursztynu na ul. Chlebnickiej, by nakręcić część scen do swojego nowego teledysku. Klip będzie opowiadać o miłości młodego chłopaka do dojrzałej kobiety, którą zagra Katarzyna Kaźmierczak, aktorka Teatru Wybrzeże. Jej mężem będzie aktor Sambor Czarnota.

(wideo Szymon Szewczyk)

- Wybraliśmy Gdańsk, bo tutaj mamy właściwie gotowe plany zdjęciowe. Tu grają mury, piękna architektura, no i clou całego przedsięwzięcia, czyli bursztyn. Myśląc o tej całej historii, którą chcemy zbudować w klipie, nie wyobrażałem sobie tego w żadnym innym miejscu, jak tylko w tym - mówi Olek Klepacz, lider zespołu Formacja Nieżywych Schabuff. - Bursztynowe szlaki pojawiają się w tekście utworu, podobnie jak dobre znaki i morze. Motto tej piosenki jest takie, że bursztyn to rzadki kamień, który czasem udaje nam się znaleźć nad morzem. I podobnie jest z miłością.

Czytaj również: Gdynia w serialu TVN "Aż po sufit". Gwiazdami są m.in. Edyta Olszówka i Cezary Pazura [ZDJĘCIA]

Okazuje się, że spory udział w całym tym twórczym zamieszaniu miała Kayah, która jest ambasadorką gdańskiego bursztynu, a prywatnie przyjaciółką wokalisty.

- To ona podpowiedziała mi, żebym zadzwonił do osób związanych z promocją Gdańska, bo na pewno dostanę w tej sprawie duże wsparcie - przyznaje Olek Klepacz.

Ta rada się opłaciła, bo przedsięwzięcie rzeczywiście wsparło Biuro Promocji Miasta, które do realizacji teledysku dołożyło 10 tys. zł brutto.

- W zamian za nasz wkład finansowy otrzymamy wersję teledysku z logiem miasta i podziękowaniami, więc będziemy to mogli udostępniać na wszelkich polach związanych z promocją Gdańska - mówi Robert Pytlos, koordynator prezydenta Gdańska ds. bursztynu. - Przede wszystkim jednak ten teledysk z krajobrazem Gdańska w tle, będzie puszczany w różnych środkach masowego przekazu. To będzie kolejny krok w promocji Gdańska, jako światowej stolicy bursztynu.

Poza Bursztynową Galerią B&G na ul. Chlebnickiej, teledysk kręcony też będzie m.in. na plaży. Premiera teledysku najprawdopodobniej już pod koniec lipca. Piosenki można już posłuchać w radiu lub w internecie.

Więcej na ten temat w weekendowym, papierowym wydaniu „Dziennika Bałtyckiego” z 11-12.07.2015 r.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dziennikbaltycki.pl Dziennik Bałtycki