Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Ergo Hestia doceniona za jakość obsługi

Jacek Klein
Sopocka firma ubezpieczeniowa Ergo Hestia została nagrodzona godłem Jakość Obsługi 2010 jako najbardziej przyjazna klientom firma na rynku ubezpieczeniowym.

Godło Jakość Obsługi od trzech lat przyznawane jest firmom, które w swojej branży prezentują najwyższy poziom obsługi klienta. Wyboru dokonują konsumenci, głosując za pośrednictwem portalu www.jakoscobslugi.pl. Oceniają oni: organizację i czas obsługi, cenę i asortyment, wygląd miejsca obsługi, wiedzę, kompetencje oraz zachowanie i wygląd personelu.

W rankingu Jakość Obsługi 2010 Ergo Hestia zajęła pierwszą lokatę wśród towarzystw ubezpieczeniowych. To już druga tego typu nagroda dla sopockiego ubezpieczyciela, pierwszy raz otrzymał ją w 2009 roku.

Ergo Hestia jest jednym z trzech największych ubezpieczycieli w Polsce. Na rynku ubezpieczeniowym działa już od ponad 18 lat. Firma zatrudnia 1800 pracowników. Działają oni w centrali grupy w Sopocie oraz w 41 przedstawicielstwach regionalnych. W ubiegłym roku firma zebrała 2,64 mld zł przypisanych składek w ubezpieczeniach majątkowych i 501,63 mln zł w ubezpieczeniach na życie.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na dziennikbaltycki.pl Dziennik Bałtycki