Godło Jakość Obsługi od trzech lat przyznawane jest firmom, które w swojej branży prezentują najwyższy poziom obsługi klienta. Wyboru dokonują konsumenci, głosując za pośrednictwem portalu www.jakoscobslugi.pl. Oceniają oni: organizację i czas obsługi, cenę i asortyment, wygląd miejsca obsługi, wiedzę, kompetencje oraz zachowanie i wygląd personelu.
W rankingu Jakość Obsługi 2010 Ergo Hestia zajęła pierwszą lokatę wśród towarzystw ubezpieczeniowych. To już druga tego typu nagroda dla sopockiego ubezpieczyciela, pierwszy raz otrzymał ją w 2009 roku.
Ergo Hestia jest jednym z trzech największych ubezpieczycieli w Polsce. Na rynku ubezpieczeniowym działa już od ponad 18 lat. Firma zatrudnia 1800 pracowników. Działają oni w centrali grupy w Sopocie oraz w 41 przedstawicielstwach regionalnych. W ubiegłym roku firma zebrała 2,64 mld zł przypisanych składek w ubezpieczeniach majątkowych i 501,63 mln zł w ubezpieczeniach na życie.
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?