Dostępne są w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta (eBOK) Energi przez 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu, bez wychodzenia z domu, bez konieczności aktywacji i wypełniania formularzy z danymi.
- Przewagą płatności online nad standardowym przelewem bankowym jest to, że formularz z danymi generuje się sam. Nie trzeba wpisywać danych - nr. konta, adresu, kwoty przelewu. Należy tylko kliknąć w fakturę, którą chce się zapłacić, wybrać swój bank. Po zalogowaniu do banku wszystkie dane wypełniają się automatycznie. Dzięki temu nie ma ryzyka popełnienia pomyłki przy wypełnianiu formularza, a opłacenie rachunku jest jeszcze prostsze - mówi Beata Ostrowska, rzecznik prasowy Grupy Energa.
Czytaj też: PGE nie chce Grupy Energa. Połączenia firm nie będzie
Przy okazji logowania w eBOK można zobaczyć również aktualny stan swoich płatności oraz faktury i noty odsetkowe. Usługa obsługiwana jest przez firmę Blue Media SA, z siedzibą w Sopocie, która za transakcję o wartości do 1000 zł pobiera prowizję w wysokości 1 zł.
Płatności online są dostępne zarówno dla gospodarstw domowych, jak i dla firm. Trzeba tylko mieć lub założyć konto w eBOK oraz w banku. Firma pracuje także nad kolejnymi funkcjami eBOK.
21 kwietnia II tura wyborów. Ciekawe pojedynki
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?