Ekstraklasa będzie miała nowe logo

Paweł Stankiewicz
We wtorek w siedzibie piłkarskiej spółki Ekstraklasa SA doszło do spotkania z prezesami klubów z krajowej elity. Podczas tego spotkania zaprezentowane zostało nowe logo, które obowiązywać będzie w rozgrywkach Ekstraklasy, Młodej Ekstraklasy i Superpucharu od sezonu 2011/2012.

- Nad nowoczesną i funkcjonalną identyfikacją graficzną Ekstraklasy pracowaliśmy od kilku miesięcy. Mamy już gotową pełną księgę znaku, która obejmuje logotypy dla rozgrywek Ekstraklasy, Młodej Ekstraklasy, Superpucharu, a także dla spółki Ekstraklasa SA i Fundacji Ekstraklasy. Przygotowując to opracowanie, dokonaliśmy analizy 168 podmiotów - europejskich lig zawodowych czy klubów piłkarskich. Efekt zobaczyli prezesi klubów Ekstraklasy, a niebawem nowe logotypy zaprezentujemy oficjalnie kibicom i mediom - powiedział Andrzej Rusko, prezes zarządu Ekstraklasy SA, na oficjalnej stronie piłkarskiej spółki.

To nie wszystko, o czym rozmawiano podczas tego spotkania. Ustalono, że mecz o Superpuchar Polski 2011 pomiędzy mistrzem Polski i zdobywcą Pucharu Polski, podobnie jak w ostatnich latach, rozegrany zostanie tydzień przed startem ligowych rozgrywek ekstraklasy, na neutralnym stadionie.

Prezesi klubów i szefowie Ekstraklasy SA osiągnęli też porozumienie dotyczące powoływania zawodników na zgrupowania i mecze reprezentacji Polski, które będą się odbywać poza terminami wyznaczonymi przez FIFA. Uzgodniono, że to Ekstraklasa SA będzie upoważniona w interesie wszystkich ligowych klubów prowadzić rozmowy na ten temat z Polskim Związkiem Piłki Nożnej.

Trwają też rozmowy z przyszłym sponsorem tytularnym Ekstraklasy. W tym roku sieć komórkowa Era zostanie wchłonięta przez Deutsche Telekom i przejmie nazwę T-Mobile - i właśnie liga ma się nazywać T-Mobile Ekstraklasa.

- Kluby wyraziły zgodę na korektę powierzchni dla sponsora tytularnego ekstraklasy. Chodzi o dodatkowe elementy na stadionach. Kto nim będzie? O tym mowy nie było - powiedział nam Błażej Jenek, dyrektor Lechii.

Nie został też rozstrzygnięty przetarg na prawa medialne od nowego sezonu.

- Zarząd spółki nie rekomendował żadnej oferty. Za dwa tygodnie ma zostać przedstawiona oferta końcowa dla najlepszej stacji. Jeśli rozmowy nie zakończą się powodzeniem, to Ekstraklasa SA sama może stworzyć kanał telewizyjny - wyjaśnił Jenek.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na dziennikbaltycki.pl Dziennik Bałtycki
Dodaj ogłoszenie