Ekspert o telefonach

    Ekspert o telefonach

    Zdjęcie autora materiału

    Aktualizacja:

    Dziennik Bałtycki

    Na pytania Czytelników odpowiada Liliana Kulesza, szef biura prasowego grupy TP w Gdańsku
    Co zrobić, aby rachunki za telefon przychodziły na moją skrzynkę mailową?

    Klienci zainteresowani otrzymaniem elektronicznego rachunku powinni złożyć pisemne zamówienie w salonie lub punkcie sprzedaży TP bądź wysłać pocztą na adres: Telekomunikacja Polska, ul. Bażantów 35, 40-668 Katowice. TP będzie wysyłać e-faktury w formacie PDF na adres mailowy wskazany przez Klienta.

    Mieszkam w Pomlewie na Kaszubach. Od kilku lat staram się w TP o podłączenie neostrady. Otrzymuję odpowiedź, że teraz nie ma tam możliwości technicznych do świadczenia tej usługi. Czy coś się zmieni w tej sprawie w najbliższym czasie?

    Aby móc korzystać z neostrady, spełnionych musi być kilka warunków.
    Po pierwsze, muszą być wolne porty ADSL w centrali, nie może też być zbyt dużej odległości między miejscem instalacji telefonu a centralą. W Pana sytuacji polecam skorzystanie z CDMA - radiowego dostępu do internetu. Jego cena jest porównywalna z ceną za dostęp do neostrady. Dzięki CDMA chcemy zaoferować internet wszystkim, którzy do tej pory nie mogli z niego korzystać, szczególnie na terenach trudno dostępnych.

    Po raz pierwszy nie otrzymałem rachunku za telefon na czas. W zeszłym tygodniu minął termin płatności. Co zrobić w takiej sytuacji?

    Jeśli z jakiejś przyczyny Poczta Polska nie dostarczyła Panu w terminie faktury za telefon, powinien Pan zadzwonić na Błękitną Linię, gdzie można sprawdzić stan swojego konta i wysokość ostatniego rachunku. Rachunek można uregulować w dowolnej formie, np. poprzez przelew internetowy. Istotne, żeby w tytule wpłaty napisać swoje imię, nazwisko, adres oraz nr telefonu, a także informację, jakiego miesiąca dotyczy opłata. Wysokość faktury można też sprawdzić poprzez stronę Telekomunikacji Polskiej www.tp.pl po uprzednim założeniu osobistego konta na tej stronie i zalogowaniu się. Aby korzystać z konta w TP, należy aktywować numer PIN. W tym celu należy skontaktować się z doradcą Błękitnej Linii TP 9393.
    1 »

    Czytaj treści premium w Dzienniku Bałtyckim Plus

    Nielimitowany dostęp do wszystkich treści, bez inwazyjnych reklam.

    Komentarze

    Dodajesz komentarz jako: Gość

    Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

    Liczba znaków do wpisania:

    zaloguj się

    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Najczęściej czytane

    Polecamy

    Wideo