reklama

Dwupłytowy zbiór przebojów Madonny

Tomasz RozwadowskiZaktualizowano 
Sobotni koncert Madonny w Warszawie, który już jest wielkim wydarzeniem i w show-biznesie , co oczywiste, i w polityce, co swoiście polskie, jest tylko jednym z punktów w przepełnionym kalendarzu największej gwiazdy współczesnej muzyki pop

Madonna przeżywa bardzo ważny okres w życiu osobistym i artystycznym - w gruzach jest jej małżeństwo z brytyjskim reżyserem Guyem Ritchie, krytyka bezlitośnie rozprawiła się z jej najnowszym filmem "Miłość i seks", natomiast wielkim sukcesem jest trasa koncertowa, w ramach której Amerykanka zaśpiewa na lotnisku Bemowo.

Dobiega końca także jej, trwający od 25 lat, związek z wytwórnią płytową Warner Bros., która zawierzyła niegdyś jej talentowi, a później zarobiła na niej krocie. Madonna od lat prowadzi własną fimę, Maverick Records, więc rozstanie do burzliwych nie należy, a upamiętnione zostanie pod koniec września publikacją składanki przebojów zatytułowanej "Celebration".

Taki tytuł nosi również wydany przed kilkoma dniami singiel, jeden z trzech nowych utworów, nagranych w związku z planowanym wydawnictwem. Zainteresowanie fanów nowym materiałem jest tak duże, że do internetu najpierw wyciekła sama piosenka, w kilka dni później promocyjny, nieprzeznaczony do szerokiej dystrybucji i sprzedaży maksisingiel, w związku z czym data premiery została przyspieszona o kilka dni.

Piosenka zdążyła zadebiutować na dalekich miejscach na listach przebojów w kilkunastu krajach, tylko w Finlandii jest już trzecia, jednak momentem prawdy będzie tydzień najbliższy, który powinien przynieść wzrost sprzedaży. Utwór jest promowany przez klip nakręcony w plenerach Barcelony z udziałem najbardziej oddanych fanów artystki. Fani brali udział również w doborze piosenek do całego zbioru.

To już trzecie płytowe podsumowanie kariery Madonny. Poprzednie ukazywały się na początku lat 90. i nowego stulecia. Od tego czasu wokalistka miała jeszcze ponad pięć wielkich hitów, więc okazja sama aż się prosiła. Ćwierć wieku kariery pod skrzydłami jednej wytwórni, parę dziesiątek wielkich hitów, pasmo sukcesów i metamorfoz, to wszystko wymaga podsumowania, a zarazem może przynieść wielomilionowe wpływy.

Program całej płyty, która ma się ukazać w podstawowej formie dwóch dysków i skróconej do jednego oraz wersji z dołączonym DVD z kilkunastoma niepublikowanymi wcześniej klipami, nie jest jeszcze znany, ale wiadomo, że duży udział będą miały przeboje z ostatniego dziesięciolecia, które było dla Madonny bardzo udane. Wiele mówi także okładka, którą zaprojektował modny grafficiarz Mr. Brainwash. Portret będący parafrazą słynnego cyklu Andy'ego Warhola uwieczniającego Marilyn Monroe nie jest bynajmniej porównaniem na wyrost.

Madonna "Cele-bration". Warner Bros. Records 2009

Płytowe podsumowanie trwającej ćwierćwiecze współpracy artystki z wytwórnią Warner Bros. 36 piosenek, w tym 3 nowe, na dwóch płytach CD. Ukaże się w sklepach 28 września, ale pierwsza z nowych piosenek - tytułowa - już jest przebojem.

Flesz - nowi marszałkowie Sejmu i Senatu, sukces opozycji

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie