4/8
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Ćwiczenie trzecie...
fot. Karolina Misztal

Ćwiczenie trzecie

Siedzimy na krześle, ręce trzymamy złożone na piersi. Wstajemy, w pełni prostując nogi i następnie siadamy. Powtarzamy 8-10 razy. W razie trudności przy powstaniu z krzesła można pomóc sobie rękoma poprzez odepchnięcie od krawędzi krzesła. Staramy się przy wstawaniu nie robić zbyt dużego skłonu w przód, plecy pozostają proste.

Jest to typowe ćwiczenie na wzmacnianie mięśni ud, a także brzucha oraz grzbietu (pleców).

Zobacz również

Mieszkania w zielonych osiedlach sprzedają się szybciej i drożej. TOP-10

Mieszkania w zielonych osiedlach sprzedają się szybciej i drożej. TOP-10

Kawęcki ostro po finale: "Nie chcemy więcej żadnych fakapów w polskim pływaniu"

Kawęcki ostro po finale: "Nie chcemy więcej żadnych fakapów w polskim pływaniu"

Polecamy

Pożar lasu i pola w Wyczechach. Z ogniem walczyło 10 zastępów straży pożarnej

Pożar lasu i pola w Wyczechach. Z ogniem walczyło 10 zastępów straży pożarnej

Podwyżki dla polityków i urzędników. Ile zarobią od 1 sierpnia? Kiedy samorządowcy?

Podwyżki dla polityków i urzędników. Ile zarobią od 1 sierpnia? Kiedy samorządowcy?

Piotr Myszka płynął po medal. "Już witałem się z gąską". A potem nastąpił dramat

Piotr Myszka płynął po medal. "Już witałem się z gąską". A potem nastąpił dramat

Dodaj ogłoszenie