2/8
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Ćwiczenie pierwsze...
fot. Karolina Misztal

Ćwiczenie pierwsze

Siadamy prosto na krześle. Unosimy na przemian prawe i lewe kolano tak wysoko, jak możemy. Wykonujemy to ćwiczenie 30-45 sekund. Następnie robimy przerwę dwuminutową. Ćwiczenie powtarzamy 4-5 razy.

Podczas tego ćwiczenia pracują mięśnie nóg oraz brzucha. Ćwiczenie korzystnie wpływa na układ krążenia. Jest to także pierwszy etap do wzmacniania mięśni nóg.


Zobacz również

Superbohaterki zdobyły srebro na wioślarskim torze. "Musi być ostro, albo wcale"

Superbohaterki zdobyły srebro na wioślarskim torze. "Musi być ostro, albo wcale"

Takie grzyby w naszych lasach są trujące. Srebrna łyżeczka i alkohol Cię nie uratują

Takie grzyby w naszych lasach są trujące. Srebrna łyżeczka i alkohol Cię nie uratują

Polecamy

Boruc wściekły na kolegę z zespołu. Posłał mu solidną wiązankę [WIDEO]

Boruc wściekły na kolegę z zespołu. Posłał mu solidną wiązankę [WIDEO]

Czy polisa autocasco obejmuje kradzież części pojazdów?

Czy polisa autocasco obejmuje kradzież części pojazdów?

Skoda Fabia IV cennik. Ceny zwalają z nóg? Oceńcie sami

Skoda Fabia IV cennik. Ceny zwalają z nóg? Oceńcie sami

Dodaj ogłoszenie