Dr. Martens Pop Up Store otworzył się w Gdańsku

Materiał informacyjny Dr. Martens
Po wielkim sukcesie Dr. Martens Pop Up Store w ubiegłym roku w Warszawie, marka powraca do sprawdzonego konceptu i otwiera swoją przestrzeń kreatywno-sprzedażową w Trójmieście. Dr. Martens Pop Up Store przy galerii Forum to wyjątkowe miejsce utrzymane w duchu Dr. Martens – symbolu niezależności i indywidualnego stylu.

Skąd wzięła się niezwykła popularność Martensów? Ikona narodziła się dokładnie 60 lat temu. Pierwsza para butów Dr. Martens zeszła z taśmy produkcyjnej 1 kwietnia 1960 roku. Ze swoim znakiem firmowym w postaci żółtych szwów, żłobionej podeszwy czy szlufki z napisem „Air Wair with Bouncing Soles” Martensy były butami dla robotników. Pierwotnie noszone przez listonoszy i policjantów były wygodne, trwałe i lekkie w porównaniu ze swoimi rywalami z tamtych czasów. Momentem przełomowym w historii marki było przyswojenie Docsów, jako część swojego uniformu, przez jedną z subkultur w latach 60 oraz ubranie przez Pete’a Townshenda pary Martensów na scenie podczas koncertu zespołu The Who w 1967 roku. W ten sposób w krótkim czasie buty z poduszką powietrzną przeszły z podłóg warsztatów przez ulice, prosto na sceny muzyczne, wybiegi mody i festiwale.

W roku 2020 społeczność stworzona wokół Docsów to wciąż ewoluująca grupa subkultur i indywidualistów, w niezliczonych krajach świata i w różnym wieku. Kluczowe detale, wyróżniające kiedyś prosty but roboczy, są teraz rozpoznawane na całym świecie jako oznaka nonkonformistycznego nastawienia. To dlatego produkty marki zyskały miano ikonicznych wśród wielu subkultur. Dziś noszą je m.in. Emma Watson, Gigi Hadid, David Beckham czy Rihanna.

Atrakcje czekające w Dr. Martens Pop Up Store
W otwartym właśnie pop upie fani butów marki znajdą wszystkie klasyki, tzw. Original Icons, kolaboracje specjalne, np. inspirowane twórczością Basquiata oraz modele z najnowszej kolekcji na jesień 2020. Prosta sylwetka butów pozwala na personalizację każdej pary, dlatego, we wtorki każdy z odwiedzających będzie mógł spersonalizować swoje nowe Martensy zakupione w Pop Up Store w specjalnej cenie, obowiązującej wyłącznie tego dnia. Personalizacji obuwia podejmą się znani tatuatorzy. Jako pierwszy, 8 września, swój kunszt zaprezentował Bartosz Jakub Namiotko ze studia XY. Znakiem rozpoznawczym artysty są geometryczne wzory – wielowarstwowe, bogate w zgrabne przejścia i ciekawe iluzje optyczne. Pośród tatuatorów goszczących w pop upie znajdzie się również Julia Szewczykowska. Artystka uwielbia bawić się kolorem, a w jej projektach często przewijają się motywy zwierzęce i kwiatowe. Do grona współpracujących z marką tatuatorów dołączą kolejne znane nazwiska z polskiej sceny tatuażu, które ujawnione zostaną już niebawem.

To jednak nie koniec atrakcji. Marka Dr. Martens zaplanowała w Gdańsku także koncerty polskich artystów, które odbywać się będą w jednym z gdańskich klubów. Aby wygrać bezpłatne, podwójne wejściówki, należy odwiedzić Dr. Martens Pop Up Store i wziąć udział w konkursie – szczegóły dostępne w wydarzeniu Dr. Martens Pop Up Store Gdańsk na Facebooku @drmartenspolska. Już 17 września dla zwycięzców zagra Rosalie. Wydarzenia będą miały charakter ekskluzywny – weźmie w nich udział ograniczona liczba osób. Kolejni artyści zostaną ujawnieni niebawem.

Dr. Martens to marka-symbol dla indywidualistów i osób bezkompromisowych, które nie boją się przełamywania schematów – mówi Klaudia Koziara, przedstawicielka dystrybutora marki w Polsce. – Takie miejsce stworzyliśmy też w Gdańsku. Nie zabraknie spotkań z ciekawymi ludźmi, kreatywności, a także świetnych ofert i konkursów. To wyjątkowa okazja do lepszego poznania świata Dr. Martensa – dodaje Klaudia Koziara.

Dodaj ogłoszenie