Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Chętniej korzystamy z assistance domowego. W ciągu ostatnich 5 lat o 54 proc. wzrosła ilość osób, które skorzystały z tego typu usług.

AIP
W 2018 roku najwięcej osób potrzebowało pomocy przy naprawie urządzenia RTV/AGD lub PC, pomocy hydraulika, elektryka oraz dekarza lub szklarza.
W 2018 roku najwięcej osób potrzebowało pomocy przy naprawie urządzenia RTV/AGD lub PC, pomocy hydraulika, elektryka oraz dekarza lub szklarza. Janusz Wojtowicz
W 2018 roku największy wzrost wartości usług assistance nastąpił w obszarze assistance domowego. 57 proc. badanych wskazało, że assistance domowe ma dla nich największą wartość.

- Nasze statystyki dobrze oddają potencjał usług assistance. W ciągu ostatnich 5 lat o 54 proc. wzrosła ilość osób, które skorzystały z tego typu usług. Pokazuje to, że wykorzystywanie assistance domowego rośnie w bardzo szybkim tempie. Trend wzrostowy jest tutaj bardzo wyraźny. W 2018 roku aż 18 proc. nieprzychylnych zdarzeń losowych dotyczyła awarii w domu. To wzrost aż o 4 p.p. w porównaniu do 2017 roku – mówi Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży i marketingu w Mondial Assistance.

Niezbędny fachowiec

W przypadku awarii w domu 27 proc. Polaków skorzystało z usług fachowca, którego ma w zakresie ubezpieczenia, 21 proc. z tego, z którego usług zawsze korzysta, a 12 proc. z samodzielnie znalezionego w internecie- wynika z badania Mondial Assistance.

Przeczytaj także:

- Na uwagę zasługuje fakt, że osoby, które posiadają usługi pomocowe w ramach produktów bankowych i ubezpieczeniowych korzystają z nich bardzo chętnie. W 2018 roku posiadacze assistance w ramach produktów bankowych skorzystali z nich 2,7 razy, a w ramach produktów ubezpieczeniowych 2,4 razy. Badania rynkowe pokazują, że klienci, którzy skorzystali z usług assistance bardzo je sobie cenią i są z tych usług usatysfakcjonowani. Zapewnienie klientom, nie tylko banków, dodatkowych usług assistance bezpośrednio wypływa na wizerunek firmy i buduje lojalność klientów – mówi ekspert.

Najczęstsze awarie sprzętu RTV i AGD

Największym powodzeniem wśród osób posiadających assistance domowe cieszą się usługi specjalistów naprawiających sprzęt gospodarstwa domowego, radiowo-telewizyjny i komputerowy. Naprawa taka może odbyć się na miejscu lub w serwisie.

- W 2018 roku najwięcej osób dzwoniących do naszego Centrum Operacyjnego potrzebowało pomocy przy naprawie urządzenia RTV/AGD lub PC (55 proc.), pomocy hydraulika (35 proc.), elektryka (6 proc.) oraz dekarza lub szklarza (po 2 proc.). Pamiętajmy jednak, że zakres oferowanych usług assistance domowego jest systematycznie powiększany. Pakiety assistance domowego będą ewoluowały tak jak rynek mieszkaniowy. Tworzone są w odpowiedzi na zapotrzebowanie klientów, którzy w momencie awarii lub nieszczęśliwego wypadku w domu oczekują wsparcia, takiego jak pokrycie kosztów oraz umówienie interwencji różnych specjalistów w trybie assistance, czyli 7 dni w tygodniu, przez całą dobę. Home assistance wkrótce stanie się kompleksową usługą i pozwoli osobie, która posiada ubezpieczenie mieszkania nie tylko naprawić sprzęt ale też zrobić po awarii np. duży remont
– dodaje Ruszowski.

Obejrzyj wideo:

Piątka Kaczyńskiego. Rząd sonduje komu zabrać, żeby komuś dać

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Chętniej korzystamy z assistance domowego. W ciągu ostatnich 5 lat o 54 proc. wzrosła ilość osób, które skorzystały z tego typu usług. - Strefa Biznesu

Wróć na dziennikbaltycki.pl Dziennik Bałtycki