Fotografowie z agencji ABM Trójmiasto, która prowadziła casting, zdradzili, że pojawiło się kilka bardzo ciekawych twarzy. Wybrane osoby już we wtorek wezmą udział w zdjęciach grupowych. Reklama emitowana będzie w czterech krajach, z których pochodzić będą kibice odwiedzający Gdańsk z okazji Euro2012.
- Chcemy ukazać nietuzinkowy tłum mieszkańców Gdańska, kibicujących każdej z czterech drużyn piłkarskich, które tu wystąpią - mówi Aleksandra Mokwa z Biura Prezydenta ds. Promocji Miasta w gdańskim magistracie. - Jednak kibicowanie w wydaniu Gdańska ma zaskakiwać, wychodzić poza ramy. Szukamy zatem ludzi, którzy mają pasję, niezwykłą osobowość lub niecodzienny wygląd. Chcemy stworzyć wrażenie, że każdy w Gdańsku jest unikalny, każdy jest indywidualnością.
Czytaj więcej na ten temat i zobacz GALERIĘ ZDJĘĆ z castingu
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?