Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Biedronka otwiera sklep jakiego jeszcze nie było! W środku kącik kawowy, wi-fi, a na zewnątrz panele słoneczne

Sandra Janikowska
Warszawa, 7.05.2018 r.
Warszawa, 7.05.2018 r. Fot. Sylwia Dąbrowa / Polska Press
W miniony wtorek odbyło się uroczyste otwarcie nowego sklepu Biedronka w Warszawie, w którym to zaprezentowano kilka nowych konceptów. Placówkę przy ul. Modlińskiej wyróżniają m.in. proekologiczne rozwiązania technologiczne takie jak panele fotowoltaiczne, stacja ładowania pojazdów elektrycznych czy komunikacja marketingowa w sklepie na ekranach LCD. Jest to pierwsza placówka, w której uruchomiony został także samoobsługowy kącik "Kawa i Ciacho", w ofercie którego znajdziemy kawę i dania lunchowe. Ponadto, na terenie warszawskiej Biedronki można będzie skorzystać z darmowego wi-fi dla klientów. Jakie innowacyjne rozwiązania wprowadzono do najnowocześniejszej Biedronki w Polsce?

Najnowocześniejsza Biedronka w Polsce znajduje się w Warszawie

W miniony wtorek została otwarta najnowocześniejsza Biedronka w Polsce. Mieści się ona przy ul. Modlińskiej na północy Warszawy. Przed wejściem na klientów czekać będzie aż 60 miejsc parkingowych. Interesujący wydaje się fakt, że oświetlenie parkingowe będzie w 100 proc. zasilane energią słoneczną i wiatrową. Nieopodal sklepu ulokowana jest stacja rowerów Biedronka Modlińska.

Zmienia się styl życia Polaków, którzy mają coraz mniej czasu, a ich potrzeby i aspiracje rosną. Zakupy w Biedronce też dynamicznie się zmieniają. Mamy nadzieję, że mieszkańcy Białołęki będą chętnie odwiedzać nasz najnowocześniejszy, ekologiczny sklep przy ul. Modlińskiej

- tłumaczy dyrektor operacyjny makroregionu w sieci Biedronka, Paweł Stolecki.

Dodaje także, że na miejscu na przybyłych czeka szeroka oferta świeżych produktów, a także całkowicie nowe doświadczenie zakupowe.

Co nowego spotkamy w placówce przy ul. Modlińskiej w Warszawie?

Nowa placówka została wyposażona w system wykrywania kolejek do kasy, który niezwłocznie zawiadamia obsługę. Oczekiwanie w kolejce ma być znacznie krótsze - a wszystko to dzięki sześciu kasom samoobsługowym. W białołęckiej Biedronce prosperują również cztery zwykłe kasy.

Wnętrze nowej Biedronki przy ul. Modlińskiej zostało podzielone na przejrzyste sekcje, wśród których zdecydowaną przewagą może poszczycić się oferta świeżych produktów. Placówka położyła duży nacisk na produkty świeże i bio. Warto wspomnieć, że wydzielono specjalną przestrzeń dla strefy warzyw i owoców BIO oraz wyciskarkę do soków. Do nowości zaliczyć także możemy odrębną wysepkę z pozostałymi produktami BIO i vege. Innowacyjny i bardziej przejrzysty wygląd placówka zawdzięcza w dużej mierze całkowicie nowym systemom regałów i półek, a także szerszym alejkom.

ZOBACZ TAKŻE: Biedronka kontra UOKiK. Ceny na półkach niższe niż przy kasie. Dr Andrzej Faliński: Kara potrzebna, ale nie kosztem klientów [ROZMOWA]

"Kawa i ciacho", torby papierowe czy lada mięsna

Ale to nie koniec nowości! W sklepie na warszawskiej Białołęce spotkamy się z konceptem kawiarnianym "Kawa i ciacho", który znajduje się tuż przy wejściu. W tym miejscu będzie można zakupić kawę oraz słodkie czy słone przekąski. Nie zabraknie także dań typu food-to-go i prasy. Za dokonane zakupy w tym miejscu klienci będą mogli zapłacić w kasie samoobsługowej.

Mamy coraz mniej czasu i coraz częściej gdzieś się spieszymy. To rozwiązanie skierowane jest w szczególności do tych klientów Biedronki, którzy nie mają czasu na duże zakupy i nie chcą stać w kolejce, aby kupić dobrą kawę czy szybki lunch w drodze do pracy lub w jej trakcie. Za produkty kupione w kąciku kawowym klienci mogą zapłacić bezpośrednio przy nim

- tłumaczy ideę dyrektor operacyjny sieci Biedronka.

Przypominamy, że kącik kawowy to już kolejne podejście Biedronki do tego rodzaju oferty skierowanej dla swoich klientów. Już dawniej popularny dyskonter rozwijał koncept kawiarni pod nazwą Kropka Relaks. Pięć takich kawiarni prosperujących na terenie Warszawy i Sochaczewa została zamknięta w czerwcu 2015 roku. Dotychczas można w pojedynczych sklepach Biedronki spotkać tzw. strefę bistro - "Wiele dobreGO", w której sprzedaje się m.in. kanapki, zapiekanki czy hot-dogi.

W najnowocześniejszym sklepie Biedronka w Polsce dokonano ogromnych zmian w strefie z owocami i warzywami. Miejsce to zostało podzielone na kilka oddzielnych stanowisk: owoce, warzywa, owoce i warzywa delikatne. Aby wspomóc walkę o lepszą planetę, sieć wprowadziła papierowe torby na produkty w tej strefie.

W placówce tej stanęła także tradycyjna lada mięsna, która w innym miejscach testowana jest już od kilku lat. Niegdyś w Biedronce mogliśmy spotkać głównie mięso paczkowane, jednak ostatnio zdaje się, że sieć ta idzie z postępem czasu i decyduje się na instalację tradycyjnych lat mięsnych. W strefie mięsnej spotkamy także rożen do pieczenia kurczaka, który dotychczas nie pojawił się w żadnej placówce słynnej sieci.

Zmiany nie ominęły także konceptu piekarniczego. W placówce pojawiła się krajalnica do chleba. Wśród nowości należny także wymienić stworzenie działu "Naturalne i zdrowe", który w jednym miejscu zbiera produkty eko, wegetariańskie czy wegańskie. Przełomowe wydawać się może wprowadzenie sprzedaży piwa w butelkach zwrotnych.

"Najświeższa Biedronka w Polsce"

Jedna z najpopularniejszych sieci spożywczych w Polsce swoją najnowszą placówkę określa mianem "najświeższej Biedronki w Polsce". Właśnie w ten sposób stara się zwrócić szczególną uwagę na ofertę fresh w sklepie, ale także inne akcenty proekologiczne. Biedronka szczyci się tym, że w lodówkach i zamrażarkach nie używa freonu.

Najnowsza jednostka sklepowa Biedronka została zaprojektowana tak, aby jak najmocniej ograniczyć wpływ na środowisko. Placówka o powierzchni blisko 700 m kw. wyróżnia się nową kolorystyką w odcieniu antracytu. Na sali sprzedaży nie zobaczymy już tradycyjnych papierowych reklam tylko ekrany LCD. Budynek ten został wyposażony w nowoczesny system klimatyzacji i chłodzenia, opierający się na naturalnych gazach. Innowacyjnym rozwiązaniem jest także samoistne monitorowanie temperatury przez sprzęty chłodnicze, co gwarantuje wyższą jakość produktów. Bezsprzecznie największą rewolucją jest wprowadzenie papierowych toreb na warzywa, owoce i pieczywo.

Na terenie sklepu znajdują się też cztery nowoczesne czytniki cen ulokowane w różnych częściach sklepu.

Dzięki zaawansowanym technologiom, w które wyposażyliśmy tę Biedronkę, mogę ją bez wahania nazwać sklepem z najnowocześniejszą komunikacją z klientem w Polsce. Jednocześnie nie zapominamy o tym, że podstawą naszego modelu biznesowego jest efektywność

- wyjaśnia Stolecki.

Dodaje też, że rozwiązania te mają pomóc jednocześnie i pracownikom i klientom w oszczędzaniu czasu i lepszym zarządzaniu sklepem.

Na dachu nowego obiektu zamontowano 160 paneli fotowoltaicznych o mocy 310 Wp każdy. Na parkingu oświetlenie jest całkowicie zasilane energią słoneczną i wiatrową - w zależności od pogody. Do dyspozycji klientów sklepu Biedronka pozostają też dwie stacje - ładowania pojazdów elektrycznych oraz stacja Veturilo dla rowerzystów.

Ten sklep pozwoli nam lepiej zrozumieć, które z rozwiązań są efektywne, pomagają naszym pracownikom i klientom. Na tej podstawie będziemy podejmować decyzje co do zastosowania tych rozwiązań w kolejnych, konkretnych lokalizacjach

- konkluduje dyrektor operacyjny Paweł Stolecki.

ZOBACZ TAKŻE: Dziecko jechało w butach w koszyku bydgoskiej Biedronki. Wolno tak? [komentarz sklepu]

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wideo
Wróć na dziennikbaltycki.pl Dziennik Bałtycki