Bezpieczne tankowanie i zakupy na stacjach ORLEN

Partnerem cyklu jest PKN ORLEN
Zakupy oraz tankowanie to czynności, z których nie możemy zrezygnować nawet w sytuacji narodowej kwarantanny. Dzięki szczególnym środkom ostrożności wprowadzonym przez PKN ORLEN, na stacjach koncernu możemy czuć się bezpiecznie.

Odpowiedzialność społeczna biznesu to hasło, które nabrało szczególnego znaczenia w dobie panującej pandemii. PKN ORLEN wdraża działania, które nie tylko zapewniają bezpieczeństwo na stacjach koncernu, ale i pomagają w walce z koronawirusem. Nie bez znaczenia w czasie, w którym to samochód jest preferowanym przez nas środkiem lokomocji, są rekordowo niskie ceny paliw. Dzięki temu osoby, które nie mogą pracować zdalnie i muszą poruszać się samochodem, nie odczują wydatków na paliwo.

Pracownicy stacji ORLEN w obecnej sytuacji szczególnie dbają o czystość obiektów, które są regularnie sprzątane i dezynfekowane. Płyn do dezynfekcji jest dostępny dla pracowników i klientów. Na stacjach zatankujemy paliwo w jednorazowych rękawiczkach. Jeżeli zapomnimy ich nałożyć, pracownik zdezynfekuje uchwyt dystrybutora. Wewnątrz stacji zamontowano bariery z pleksi oddzielające personel. Pracownicy otrzymali też bezdotykowe termometry oraz przyłbice ochronne, których mogą użyć w razie potrzeby.

Zaostrzone zasady bezpieczeństwa podczas pandemii zmieniły również sposób funkcjonowania stacji. Pamiętajmy o tym, że wchodzimy do budynku, aby zapłacić za paliwo, lub skorzystać z oferty sklepu dopiero wtedy, gdy wyjdzie z niego poprzedni klient. Jeżeli poruszamy się z pasażerami, powinni oni pozostać w samochodzie w czasie tankowania oraz płacenia za paliwo.

Pracownicy służb bezpośrednio zaangażowanych w walkę z pandemią obsługiwani są poza kolejnością - to ważna informacja dla wszystkich klientów stacji ORLEN. Mogą również nieodpłatnie otrzymać wybrany ciepły napój - warto pamiętać, że kilka minut spędzone z kubkiem kawy czy herbaty to czasem jedyna przerwa na regenerację, na jaką mogą pozwolić sobie ratownicy i służby mundurowe w trakcie intensywnego dyżuru.

Mimo zamknięcia punktów restauracyjnych, ciepłe napoje, hot dogi i drobne przekąski dostępne przy kasach nadal można kupić na stacjach ORLEN, nie można jednak spożywać ich w budynku stacji.

Warto także korzystać z bezpłatnej aplikacji ORLEN Pay, dostępnej dla wszystkich użytkowników smartfonów w sklepach Google Play oraz App Store. Aplikacja jest intuicyjna i łatwa w obsłudze. Wystarczy dokonać rejestracji oraz dodać swoją kartę płatniczą z odblokowaną możliwością płatności internetowych.

Najważniejszą funkcją ORLEN Pay jest możliwość bezdotykowego płacenia za paliwo bezpośrednio przy dystrybutorze. Po zatankowaniu paliwa skanujemy kod QR z naklejki na dystrybutorze, a następnie sprawdzamy w aplikacji dane transakcji: kwotę do zapłaty, stację i stanowisko. Gdy wszystko się zgadza, akceptujemy i odjeżdżamy z pełnym bakiem!

*

Rola narodowego koncernu paliwowego w tej wyjątkowej sytuacji nie kończy się na zapewnieniu bezpieczeństwa pracownikom oraz klientom. To także wsparcie rzeczowe i finansowe przekazywane przez koncern w pierwszej kolejności służbom medycznym i mundurowym. PKN ORLEN produkuje płyn do dezynfekcji rąk i powierzchni, kupuje maski ochronne, rękawiczki, kombinezony i gogle medyczne, które są niezbędne dla zapewnienia bezpieczeństwa tym, którzy swoją pracą ratują nasze zdrowie i życie.
Na pomoc tę koncern wyda ponad 100 milionów złotych, a Fundacja ORLEN przeznaczy kolejne 10 milionów na pomoc szpitalom zajmującym się diagnozowaniem oraz leczeniem zakażonych koronawirusem.

Teraz również każdy uczestnik programu Vitay może wraz z PKN ORLEN pomagać w walce z pandemią. Za każde 1000 punktów VITAY, przekazane przez użytkowników programu, Fundacja ORLEN przeznaczy 5 zł na potrzeby szpitali jednoimiennych na zakup niezbędnego sprzętu medycznego. Warto zaznaczyć, że pomysłodawcami dobroczynnej inicjatywy byli sami klienci programu lojalnościowego koncernu.

Dodaj ogłoszenie