Awaria T-Mobile. Kiedy koniec? NAJNOWSZE informacje. Powód awarii to pożar budynku T-Mobile w Warszawie

red
Awaria sieci T-Mobile - 31.01.2019
Awaria sieci T-Mobile - 31.01.2019
Awaria sieci T-Mobile. Problemy operatora są spowodowane pożarem w warszawskim Annopolu, w wyniku którego ucierpiały także zlokalizowane tam budynki T‑Mobile Polska. Problemy z siecią rozpoczęły się w czwartek, 31 stycznia i jeszcze nie skończyły się w piątek, 1 lutego.

Awaria w T‑Mobile - 01.02.2019. Aktualizacja, godz. 18.11

Wciąż są problemy m.in. problemy z internetem i przesyłaniem MMS-ów. Kiedy sytuacja może wrócić do normy?

- Niestety obecnie nie potrafimy udzielić informacji na ten temat - nasz zespół robi wszystko, co w naszej mocy, aby sytuacja jak najszybciej wróciła do normy - informuje T-Mobile.

W dalszym ciągu nie można też dodzwonić się do konsultantów T-Mobile.

Awaria w T‑Mobile. Jak wygląda sytuacja na godz. 18?

- Dzięki pracy zespołów odpowiedzialnych za sieć i IT, udało się przywrócić pełną sprawność niedziałających lub działających w ograniczony sposób usług mobilnych: połączeń głosowych, wiadomości SMS i transmisji danych. Nasi specjaliści nadal pracują nieprzerwanie nad przywróceniem pełnej obsługi telefonicznej oraz obsługi w punktach sprzedaży. Niestety z powodu charakteru sytuacji nie dysponujemy teraz informacjami na temat pełnego przywrócenia dostępności usług - zapewniamy, że kiedy otrzymamy aktualizację informacji, poinformujemy o tym - czytamy w komunikacie.

Awaria w T‑Mobile - 01.02.2019. Aktualizacja, godz. 11.51

Awaria niektórych usług sieci T-Mobile nastąpiła w wyniku pożaru, który miał miejsce w piątek w pobliżu budynku T‑Mobile na warszawskim Annopolu

- Dzięki sprawnej pracy zespołów odpowiedzialnych za sieć i IT, w ciągu niespełna 12 godzin udało się przywrócić pełną sprawność niedziałających lub działających w ograniczony sposób usług mobilnych: połączeń głosowych, wiadomości SMS i transmisji danych - informuje T-Mobile na FB.

Nie oznacza to jednak końca kłopotów klientów sieci T-Mobile.

- Nasi specjaliści pracują nieprzerwanie nad przywróceniem pełnej obsługi telefonicznej oraz obsługi w punktach sprzedaży. Obecnie nadal mogą występować ograniczenia w przesyłaniu MMSów oraz doładowywaniu kart prepaid - czytamy w komunikacie T-Mobile.

- Naszym najwyższym priorytetem jest jak najszybsze przywrócenie 100% sprawności wszystkich świadczonych przez nas usług i systemów wspierających - podkreśla operator.



ZOBACZ WIĘCEJ: Pożar w Warszawie. Na Annopolu pali się hala [ZDJĘCIA]




Awaria w T‑Mobile - 01.02.2019. Aktualizacja, godz. 09.28


Wciąż nie działają wszystkie systemy
- Dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej przywrócić pełną funkcjonalność systemów. Bardzo prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość - informuje T-Mobile na FB.

Awaria w T‑Mobile - 31.01.2019. Aktualizacja, godz. 21.28



- Większość funkcjonalności stopniowo jest przywracana - informuje T-Mobile na FB.

Awaria w T‑Mobile - 31.01.2019. Aktualizacja, godz. 19.20



- A kiedy wszystko będzie ustabilizowane? - dopytują Internauci na facebooku T-Mobile.

- Niestety trudno nam to określić. Prosimy o zrozumienie i cierpliwość - padła odpowiedź T-Mobile o godz. 19.05.

Tak więc pozostaje wciąż cierpliwie czekać.

Awaria w T‑Mobile - 31.01.2019. Aktualizacja, godz. 13.51


Sytuacja wraca do normy
- Generalnie wszystko w większości przypadków powinno być ok. Incydentalnie kwestie pojemności mogą dawać o sobie znać ale zazwyczaj wystarczy ponowić operację - zapewnia T‑Mobile na twitterze.

Awaria w T‑Mobile - 31.01.2019. Aktualizacja, godz. 12.47


- Już wszystko wraca do normy, powoli - informuje T‑Mobile na twitterze.

Równie optymistyczne wiadomości przekazuje Mazowiecka Straż Pożarna.

- Sytuacja opanowana, trwa dogaszanie pogorzeliska. Zawaleniu uległy dwie ściany oraz część konstrukcji dachu. Brak osób poszkodowanych. Na miejscu 160 strażaków i 50 samochodów - czytamy na twitterze.




Awaria w T‑Mobile - 31.01.2019, godz. 10.59



- Informujemy, że miał dziś miejsce pożar w naszej lokalizacji w warszawskim Annopolu. Żaden pracownik nie ucierpiał w wyniku zdarzenia. W konsekwencji incydentu obecnie brak możliwości kontaktu z call center T-Mobile, niedostępne są również niektóre systemy firmy - informuje T-Mobile Polska na twitter.com.

- Powyższe mogą skutkować ograniczeniem dostępności usług. Podjęliśmy niezwłoczne działania w celu minimalizacji utrudnień - ostrzega T‑Mobile.




Kiedy koniec awarii T‑Mobile? - Robimy wszystko, by usługi ruszyły jak najszybciej - zapewnia T‑Mobile. - Bardzo przepraszamy za wszystkie utrudnienia

Awaria w T‑Mobile. Problemy w całym kraju



- Brak możliwości połączeń wychodzących i odbierania. Brak możliwości wysyłania sms i tez ich odbierania. A Internet działa poprawnie - informuje Internauta z Wałcza na portalu downdetector.pl, który zbiera raporty o awariach sieci w Polsce.

Na mapie możemy zobaczyć, że problem z siecią T‑Mobile dotyczy praktycznie całego kraju.

Najwięcej zgłoszeń dotyczących awarii w T‑Mobile jest w centralnej, północnej i południowej Polsce. Względnie niewiele na zachodzie i wschodzie.

Awaria w T‑Mobile z powodu pożaru w Warszawie



Jak informuje Mazowiecka Straż Pożarna, konstrukcja hali magazynowej przy ul. Annopol w Warszawie jest częściowo zawalona. Na miejscu jest 80 strażaków i 20 samochodów.

- Trwa obrona części biurowej. Brak osób poszkodowanych. Na miejscu 80 strażaków i 20 samochodów - informują na twitterze.

Strażacy informują, że pożar będzie gaszony przynajmniej do wieczora, a możliwe jest, że działania zakończą się dopiero rano. Strażacy na miejscu będą jeszcze minimum przez 12 godzin.







Wideo

Materiał oryginalny: Awaria T-Mobile. Kiedy koniec? NAJNOWSZE informacje. Powód awarii to pożar budynku T-Mobile w Warszawie - Głos Szczeciński

Komentarze 57

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

J
JeT
Niektórzy mówią że nie odczuli różnicy niewiem o co chodzi lecz ja mam nadal problem z internetem który zamiast działać z prędkością 25 mb/s ma prędkość sprzed 10 lat bowiem jest to 1mb/s śmiech na sali
m
mieczysław

nie działa sprawdzanie usług na kartę. 

Y
Yagi

Byle firma która szanuje się na rynku posiada centra zapasowe na wypadek awarii. Przecież całe to tmobile to jakieś badziewie które pada przy byle awarii w sąsiedztwie :-(

w
wiosnawiosna

2019-02-07 nie działa internetowe biuro obsługi klienta. nie można się dotelefonować do biura obsługi. dodatkowe usługi trzeba włączać znając kody lub w rzeczywistym punkcie obsługi. czyli jest to, co było w połowie lat 90. ubiegłego wieku. cofnięcie o ćwierć wieku to oznacza koniec.tylko gdzie się przenieść? podejrzewam, że krajowi operatorzy są w podobny sposób przygotowani na nieprzewidziane wydarzenia. dlatego szukam operatora zagranicznego z pakietem taniego roamingu. 

 

a
abonent
TO JESTEŚ SZCZĘŚCIARZEM, JA NIE MAM INTERNETU STACJONARNEGO DO DZIŚ.
J
Jan
Mam kolegę który jest tam pracownikiem firmy imuwi nie ma części
p
paco
nie odczułem praktycznie nic, a ludzie sieja już taką panike
w
wiosna

a jak u mnie co pierdyknie to one bedom kaske chcialy i bedom mialy gdzies zo jo mom problema co nie

S
Stefan

Nie działają witryny: i-boa i moj.t-mobile.

Witryna jest nieosiągalna. Nie działa aplikacja na smartfona Mój T-Mobile.

Ciekawe, czy będą obciążać rachunek za połączenia do biura obsługi klienta.

Na zgłoszoną reklamację dostaję odpowiedź SMS-em:

"Dzień dobry. Sprawdziliśmy zgłoszony przez Ciebie problem i nie wykryliśmy

błędu po naszej stronie"

?????????????????????????????????? 

 
A
Artek
Mydlenie ludzia oczow ,sytuacja ,, wraca do normy’’?taka informacja padła w piątek dziś mamy poniedziałek i dalej to samo. Chociaż by powiedzieli prawde. Oszuści
R
Robert

Od 31.01 nie chodzi internet symetryczny dla firm. Zero kontaktu, nie można zgłosić awarii. Firma w całości uzależniona od T-mobile. Straty będą w setkach tysięcy PLN. Chyba skończy się w sądzie.

A
Ania

Nadal nie mogę odbierać połączen i odbierać MMS- ow....!!!! KIEDY TO SIĘ WRESZCIE SKOŃCZY???To już trwa 4 dni, a podobno mamy XXI wiek....SKANDAL!!!

C
Czrnydym
Przynajmniej przenieśli dane użytkowników w chmurę.
A
Anonim
Internet nie chodzi od 5 dni chce w coś pograć dnla relaksu a bardziej mnie to wkurza a mówili że wszystko naprawione
b
babcia

Dzisiaj  3 02 a ja nie mogę dzwonic i wysyłać ani odbierać SMS MMS kiedyto ruszy nie mogę robić przelewów na czas .

 

Dodaj ogłoszenie