Aplikacją zapłacisz za parkowanie w Gdyni

oprac. red.
cityparkapp.pl
Dzięki nowej aplikacji mobilnej od 1 grudnia łatwiej zapłacimy za parkowanie w Gdyni. Brak drobnych nie będzie już więcej problemem.

Jesteś świadkiem wypadku, kolizji, utrudnień drogowych, korków? Poinformuj nas o tym. Czekamy na sygnały, zdjęcia i wideo. Nasz kontakt: [email protected], facebook Dziennik Bałtycki ; facebook Motofakty Pomorze

City Park App to aplikacja, która umożliwia wnoszenie opłat za postój w Strefie Płatnego Parkowania za pomocą telefonu komórkowego. Prosty system i przyjazny interfejs sprawiają, że płacenie za parking staje się wygodne i szybkie. Aplikacja nie wymaga przedpłat środków. Zamiast tego podpina się do niej kartę - kredytową lub debetową.

Darmowa aplikacja dostępna jest dla systemów IOS, Android i Windows Phone. Po ściągnięciu jej na swój smartfon, w kilku prostych krokach zakłada się i konfiguruje swoje konto. Już chwilę po tym można płacić za postój.

Należy jeszcze pamiętać o odebraniu bezpłatnego identyfikatora potwierdzającego korzystanie z aplikacji. Można to zrobić w Biurze Obsługi Klienta Strefy Płatnego Parkowania na ul. Białostockiej 3, w Gdynia InfoBox (ul. Świętojańska 30) i w portierniach budynków Urzędu Miasta.

Poza Gdynią z aplikacji można korzystać także w: Augustowie, Bydgoszczy, Bytomiu, Chełmnie, Grudziądzu, Helu, Krynicy Morskiej, Legnicy, Lublinie, Łodzi, Mławie, Nysie, Ostrołęce, Siedlcach, Słupsku, Świeciu, Toruniu, Wąbrzeźnie, Wolsztynie, Wrocławiu i Zgorzelcu.

Więcej informacji: cityparkapp.pl

Wideo

Komentarze 1

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

M
Maaarianga
Odradzam te aplikacje każdemu! Przez jakąś pomyłkę aplikacja ściągnela ode mnie z karty 69,45zl za parkowanie w sobotę, Które jak się potem okazało jest w tym dniu bezpłatne. Zgłosiłam to z samego rana w poniedziałek na infolinii (która nie działa 24h), po tygodniu otrzymałam maila, że mogą mi zwrócić 45zl ale ze za cały dzień w poniedziałek potrącają mi 25zl. Mimo zgłoszenia błędu przed niby "rozpoczęciem" parkowania w poniedziałek. Dzisiaj mijają 2 tygodnie i wciąż nie odzyskałam nawet tych obiecanych 45zl. Nie usłyszałam ani słowa wyjaśnienia ani przepraszam!! W życiu nie byłam tak zawiedziona jakąś usługą oraz podejściem do klienta w tak bardzo jednoznacznej sytuacji. Na prawdę żenujące. Również, Pierwszy raz w życiu wystawiam jakieś firmie/aplikacji negatywna opinie i jeśli będzie trzeba pójdę dalej na drogę sądową, bo mimo że kwota jest niewielka to pewne zasady pozostają zawsze takie same.
Dodaj ogłoszenie