Amerykańska firma Acoustic otwiera centrum badawcze w Gdańsku

MT
Budynek Olivia Four gdzie będzie mieścić się centrum Acoustic
Budynek Olivia Four gdzie będzie mieścić się centrum Acoustic mat. prasowe
Nowe centrum badawczo-rozwojowe w dziedzinie sztucznej inteligencji firmy wywodzącej się z koncernu IBM powstanie w Gdańsku. Na początku zatrudnienie znajdzie w nim 50 osób, a w ciągu dwóch lat planowane jest zwiększenie zatrudnienia do 250 osób.

Acoustic oferuje rozwiązania, oparte na sztucznej inteligencji umożliwiające cyfrową i mobilną analitykę danych marketingowych, narzędzia do automatyzacji działań marketingowych i zarządzania treściami dla ponad 3500 marek z różnych sektorów gospodarki w ponad 70 krajach.

- Centrum badawczo-rozwojowe początkowo będzie się skupiało na innowacjach i udoskonalaniu dwóch podstawowych produktów (Campaign Automation oraz Content Hub), na których przede wszystkim nasi klienci polegają. Umożliwiają one kontaktowanie się z konsumentami w łatwy i intuicyjny sposób, aby uzyskać najlepsze wyniki - mówi Mateusz Urban, dyrektor Acoustic Poland R&D Lab Leader. - Wsłuchujemy się w potrzeby naszych klientów i zapewniamy im jeszcze lepsze narzędzia oraz usługi. Dzięki nim kreatywnie mogą zarządzać kompleksowymi kampaniami marketingowymi i wykorzystywać dostępne dane w taki sposób, aby najefektywniej angażować swoich klientów. Za sprawą tych narzędzi mogą przeglądać treści na różnych platformach marketingowych, zapewniających płynną komunikację. To pierwszy tego rodzaju otwarty system Acoustic - dodaje Urban.

TOP 100 POMORSKICH FIRM - RAPORT:

POLECAMY NA STREFIE BIZNESU:

Oficjalne otwarcie nastąpi 9 grudnia. Siedziba centrum badawczego mieścić będzie się w budynku Olivia Four w Olivia Business Centre. Firma już rekrutuje pracowników. Na początek w centrum badawczo-rozwojowym znajdą zatrudnienie programiści front oraz back end, projektanci UI/UX, architekci, specjaliści ds. infrastruktury informatycznej i menedżerowie. W centrum będzie także pracował zespół zajmujący się obsługą klienta, którego działania będą skoncentrowane na pomocy w maksymalizacji korzyści z rozwiązań oferowanych przez Acoustic. W skład tego zespołu wejdzie kilku specjalistów ds. danych, analitycy i eksperci ds. zakupów.

Firma Acoustic pojawiła się na rynku po wyodrębnieniu jej z koncernu IBM.

Strefa Biznesu: Wypalenie zawodowe coraz większym wyzwaniem dla firm

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na dziennikbaltycki.pl Dziennik Bałtycki
Dodaj ogłoszenie