Acoustic oferuje rozwiązania, oparte na sztucznej inteligencji umożliwiające cyfrową i mobilną analitykę danych marketingowych, narzędzia do automatyzacji działań marketingowych i zarządzania treściami dla ponad 3500 marek z różnych sektorów gospodarki w ponad 70 krajach.
- Centrum badawczo-rozwojowe początkowo będzie się skupiało na innowacjach i udoskonalaniu dwóch podstawowych produktów (Campaign Automation oraz Content Hub), na których przede wszystkim nasi klienci polegają. Umożliwiają one kontaktowanie się z konsumentami w łatwy i intuicyjny sposób, aby uzyskać najlepsze wyniki - mówi Mateusz Urban, dyrektor Acoustic Poland R&D Lab Leader. - Wsłuchujemy się w potrzeby naszych klientów i zapewniamy im jeszcze lepsze narzędzia oraz usługi. Dzięki nim kreatywnie mogą zarządzać kompleksowymi kampaniami marketingowymi i wykorzystywać dostępne dane w taki sposób, aby najefektywniej angażować swoich klientów. Za sprawą tych narzędzi mogą przeglądać treści na różnych platformach marketingowych, zapewniających płynną komunikację. To pierwszy tego rodzaju otwarty system Acoustic - dodaje Urban.
TOP 100 POMORSKICH FIRM - RAPORT:
- Pomorskie firmy pod względem rentowności [ranking]
- Pomorskie firmy pod względem dynamiki przychodów [ranking]
- Pomorskie firmy wg zysków brutto w 2018 roku [ranking]
- Które firmy na Pomorzu zatrudniają najwięcej osób? [ranking]
- Najwięksi eksporterzy z Pomorza [ranking]
- TOP 100 największych firm na Pomorzu [ranking]
POLECAMY NA STREFIE BIZNESU:
Oficjalne otwarcie nastąpi 9 grudnia. Siedziba centrum badawczego mieścić będzie się w budynku Olivia Four w Olivia Business Centre. Firma już rekrutuje pracowników. Na początek w centrum badawczo-rozwojowym znajdą zatrudnienie programiści front oraz back end, projektanci UI/UX, architekci, specjaliści ds. infrastruktury informatycznej i menedżerowie. W centrum będzie także pracował zespół zajmujący się obsługą klienta, którego działania będą skoncentrowane na pomocy w maksymalizacji korzyści z rozwiązań oferowanych przez Acoustic. W skład tego zespołu wejdzie kilku specjalistów ds. danych, analitycy i eksperci ds. zakupów.
Firma Acoustic pojawiła się na rynku po wyodrębnieniu jej z koncernu IBM.
Strefa Biznesu: Wypalenie zawodowe coraz większym wyzwaniem dla firm
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?