reklama

Amerykańska firma Acoustic otwiera centrum badawcze w Gdańsku

MTZaktualizowano 
Budynek Olivia Four gdzie będzie mieścić się centrum Acoustic
Budynek Olivia Four gdzie będzie mieścić się centrum Acoustic mat. prasowe
Nowe centrum badawczo-rozwojowe w dziedzinie sztucznej inteligencji firmy wywodzącej się z koncernu IBM powstanie w Gdańsku. Na początku zatrudnienie znajdzie w nim 50 osób, a w ciągu dwóch lat planowane jest zwiększenie zatrudnienia do 250 osób.

Acoustic oferuje rozwiązania, oparte na sztucznej inteligencji umożliwiające cyfrową i mobilną analitykę danych marketingowych, narzędzia do automatyzacji działań marketingowych i zarządzania treściami dla ponad 3500 marek z różnych sektorów gospodarki w ponad 70 krajach.

- Centrum badawczo-rozwojowe początkowo będzie się skupiało na innowacjach i udoskonalaniu dwóch podstawowych produktów (Campaign Automation oraz Content Hub), na których przede wszystkim nasi klienci polegają. Umożliwiają one kontaktowanie się z konsumentami w łatwy i intuicyjny sposób, aby uzyskać najlepsze wyniki - mówi Mateusz Urban, dyrektor Acoustic Poland R&D Lab Leader. - Wsłuchujemy się w potrzeby naszych klientów i zapewniamy im jeszcze lepsze narzędzia oraz usługi. Dzięki nim kreatywnie mogą zarządzać kompleksowymi kampaniami marketingowymi i wykorzystywać dostępne dane w taki sposób, aby najefektywniej angażować swoich klientów. Za sprawą tych narzędzi mogą przeglądać treści na różnych platformach marketingowych, zapewniających płynną komunikację. To pierwszy tego rodzaju otwarty system Acoustic - dodaje Urban.

TOP 100 POMORSKICH FIRM - RAPORT:

POLECAMY NA STREFIE BIZNESU:

Oficjalne otwarcie nastąpi 9 grudnia. Siedziba centrum badawczego mieścić będzie się w budynku Olivia Four w Olivia Business Centre. Firma już rekrutuje pracowników. Na początek w centrum badawczo-rozwojowym znajdą zatrudnienie programiści front oraz back end, projektanci UI/UX, architekci, specjaliści ds. infrastruktury informatycznej i menedżerowie. W centrum będzie także pracował zespół zajmujący się obsługą klienta, którego działania będą skoncentrowane na pomocy w maksymalizacji korzyści z rozwiązań oferowanych przez Acoustic. W skład tego zespołu wejdzie kilku specjalistów ds. danych, analitycy i eksperci ds. zakupów.

Firma Acoustic pojawiła się na rynku po wyodrębnieniu jej z koncernu IBM.

Rząd robi poduszkę na ewentualne spowolnienie gospodarcze

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie