reklama

Akademickie Targi Pracy 2019 na Uniwersytecie Gdańskim. Firmy z Pomorza i nie tylko kusiły studentów trójmiejskich uczelni [zdjęcia]

Natalia Grzybowska
Natalia Grzybowska
Zaktualizowano 
Szósty rok z rzędu największe biura karier pomorskich uczelni połączyły siły, aby wesprzeć swoich studentów i absolwentów w wejściu na rynek pracy. 29 października 2019 r. zorganizowały kolejną edycję Akademickich Targów Pracy, gdzie niemal 70 wystawców kusiło żaków swoimi ofertami.

Akademickie Targi Pracy 2019 na UG

We wtorek 29.10.2019 r. na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego odbyła się szósta edycja Akademickich Targów Pracy. Była to jedna z nielicznych okazji w roku, gdzie w jednym miejscu można spotkać czołowych pracodawców z Pomorza i nie tylko. Wśród nich znalazły się takie firmy jak Thomson Reuters Polska Sp. z o.o., Amazon czy Kemira Gdańsk Sp. z o.o.

Wydarzenie to zorganizowały największe biura karier pomorskich uczelni, tj. Uniwersytet Gdański, Politechnika Gdańska, Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu, Akademia Marynarki Wojennej oraz Uniwersytet Morski w Gdyni.

Jego ideą jest stworzenie platformy bezpośredniego kontaktu z pracodawcami, nie tylko dla absolwentów, ale również dla obecnych studentów.

Potencjalni kandydaci mogli sprawdzić aktualne oferty pracy, uzyskać najświeższe informacje na temat wybranych firm, zasięgnąć porady odnośnie możliwości odbycia praktyk i staży, zapoznać się z procesem rekrutacyjnym, a także uaktualnić zdjęcie do CV.

Akademickie Targi Pracy 2019 na Uniwersytecie Gdańskim. Firm...

Była to rzadka okazja ku temu, by porozmawiać z reprezentantami danych korporacji i zadać im szereg nurtujących pytań dotyczących zatrudnienia i samej pracy. Organizatorzy przedsięwzięcia zadbali również o spotkania z ekspertami, którzy dostarczali nie tylko praktycznych porad, ale także rzetelnych informacji na temat rynku pracy i wszelkich możliwościach.

Ciekawą propozycją dla głodnych wiedzy były szkolenia, które odbyły się podczas wydarzenia. W tym roku zorganizowano dwa - z "Personal Brandingu" oraz "Networkingu" - czyli sztuki nawiązywania kontaktów. Ich przeprowadzeniem zajęły się Patrycja Łukaszuk i Dorota Karpowicz.

Pierwszy miał na celu ukazanie najważniejszych kroków w budowaniu swojej wyrazistej marki, poprzez diagnozę tego co ludzie o nas myślą, określenie kim jesteśmy, co wyróżnia nas spośród innych oraz zdobyciu odpowiedniego zatrudnienia.
Drugi przedstawiał nawiązywanie kontaktów jako sztukę poznawania właściwych osób. Dał podpowiedzi, jak stworzyć plan, który pozwoli, by kontakty te pomogły w osiągnięciu sukcesu.

V Akademickie Targi Pracy Trójmiasto na Uniwersytecie Gdańsk...

Targi stanowiły szansę także dla pracodawców, by zaprezentować swoją ofertę szerokiemu gronu odbiorców oraz dotrzeć bezpośrednio do studentów i absolwentów trójmiejskich uczelni wyższych.

Gwoździem programu były oczywiście konkursy, podczas których można było zawalczyć o wiele atrakcyjnych nagród rzeczowych sponsorowanych przez organizatorów, m.in czytniki e-book czy tablety.

TOP 100 POMORSKICH FIRM - RAPORT:

POLECAMY NA STREFIE BIZNESU:

TOP MENEDŻER POMORZA 2018:

Flesz - nowi marszałkowie Sejmu i Senatu, sukces opozycji

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie